Sköt er!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

dif_89

Ny medlem
Sköt er!
Jag har inte skött mig riktigt som man ska på freeride. pga de så har jag blivit avstängd från freeride i ca 2 veckor men jag är nu tbx.. Det har varit riktigt drygt och inte kunna kommentera eller snacka med någon alls på freeride. Så ett tips från mig:P få inte för många varningar och försök tänka på vad ni skriver.

PIZZ!

Sköt er!
hahah what ever dude? lever du på freeride eller... ofta ens liv går under om man inte får va på denna sketna site, ha

Sköt er!
jaha.. detta var ju trevligt... men skulle inte förvåna mig om du fick en varning för att du gjorde en lite "onödig tråd".

EDIT: här med stänger jag denna tråd!

Senast ändrad:
Sköt er!
nej det är inte alls en sunktråd! låt os prata om hur drygt det är att vara bannad!

Sköt er!
exakt.. när man inte har nått att göra på kvällarna är det freeride som gäller. och om man då är bannad då fan finns det inte ett piss å göra utom msn... och utan freeride på kvällarna så suger kvällarna hårt:P thats it

Sköt er!
blir man avstängd är man inte ens värd att vara på denna sida

Sköt er!
dif_89 sa:
exakt.. när man inte har nått att göra på kvällarna är det freeride som gäller. och om man då är bannad då fan finns det inte ett piss å göra utom msn... och utan freeride på kvällarna så suger kvällarna hårt:P thats it
skaffa polare dude

Sköt er!
jaha coolt nu kan vi ju passa på att skryta om hur mkt bannad man har varit. själv har ja fått ett kont borttaget, min ip blev bannad men ja fixa ny sen så kunde ja inte skriva i forumet på en månad. nu har ja 5 varningar... fan va cool ja aer

ekdahl leder nog dock denna liga

Sköt er!
Men de e ialla fall töntigt när man får varning för man skrivit kommentera lit då!

Sköt er!
simon_ahlen sa:
Men de e ialla fall töntigt när man får varning för man skrivit kommentera lit då!
Töntigt? Jag tycker det är mer töntigt att skriva ett inlägg som är så korkat att man får en varning för det.

Sköt er!
så farligt var det inte att vara avstängd, jag kom tillbaka idag (tisdag) efter några veckors avstängning.

Sköt er!
efter 3 varningar blev jag avstäng i 2 veckor jag vet hur de känns...
har redan 2 nu igen:S

Senast ändrad:
Sköt er!
Det verkar som om många här på FR är med enbart för att vara med någonstans, och inte för sina fritidsintressens skull. Om man då blir avstängd så är det väl bara att passa på att pyssla med de fritidsintressen man har.

Skaffa ett friluftsliv vettja.

Sköt er!
haha, jag har precis kommigt tillbax fårn en banning å det har inte varit kul!! ja höll på att bli tockig så det är bättre å sköta sig!

Sköt er!
ursäkta om jag är efterbliven eller så men hur ser man om man blivit varnad ? =D=DD

Sköt er!
lahhTi sa:
ursäkta om jag är efterbliven eller så men hur ser man om man blivit varnad ? =D=DD
det lyser rött i din mailruta hela tiden men när du trycker på den så står dom 3 varningarna där. Sedan kan du inte kommentera, skriva gästbk/mail eller skriva forum.

Du kan däremot chatta.

Sköt er!
De är inte värt att diskutera.
för vissa kan de vara helt sjukt att inte sitta och såsa framför datorn när de är bra väder ute.
men vissa bryr sig inte ;)

Sköt er!
asså, jag har skrivet några terror brev till den där roger och milton men jag har inte fått nån varning eller någe:S:S så jag vet inte va jag ska säga:P

Sköt er!
ja har en kompis som blitt avstängd ja skicka ett meddelande till han kan man inte se de om man är avstängd?Asså kan den som e avstängd inte se mailet eller gästboksinlägget?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp