Skp

victor-sik

Ny medlem
Skp
hej jag tänkte köpa ett par av förra årets spk pjäxor och jag undrar om ni är nöjda med dom eller om dom är för mjuka eller för hårda. jag väger runt 55 och jag är ca 1,70 lång. mvh victor:))

Skp
1:a!
Har själv köpt ett par SPK Kreation men har inte hunnit åka med dem än. De värkar sjukt sköna och de påstods vara bra mot onda benhinnor.
Tycker inte att de är för hårda men det är svårt att bedömma om man inte har åkt med dem än...

SPK Chaos 07/08 ska ha en bättre innersko men den är dyrare.

Piz
/J

Skp
Fjunesh sa:
Har själv köpt ett par SPK Kreation men har inte hunnit åka med dem än. De värkar sjukt sköna och de påstods vara bra mot onda benhinnor.
Tycker inte att de är för hårda men det är svårt att bedömma om man inte har åkt med dem än...

Piz
/J
Skitsnack angående benhinnorna. Körde på förra årets modell och fick ****** ont i mina benhinnor av dom. FInns bara två spännen på dom så foten sitter inte 100% perfekt som pjäxor ska göra. Finns massa andra pjäxor att köpa som är 10ggr bättre.

Skp
har spk kreation, var lite tveksam först eftersom det bara är 90 flex på dom, men jag är cirka 185 och väger 73 kg, är jättenöjd helt perfekta !

Skp
Jag har promodel, Benhinnor tar stryk i alla pjäxor efter ngra hela skiddagar, jag tycker dom funkar bra, tar lång tid innan jag får ont. kreation har simplare innersko.
instämmer inte med att foten får dåligt stöd i spk. jag tycker det är den skönaste pjäxan jag haft iaf. Bra dämpning, behöver bara en formjuten sula så är den ultimat :)

Skp
Helt underbar pjäxa, jag har den vita versionen.
Föregående säsonger har jag haft mega problem med benhinnorna, kunde knappt gå i en vecka pga smärtan men efter en säsong med mina SPK så äre inflamamtioerna som bortblåsta! =D

Skp
christian_L sa:
Fjunesh sa:

Piz
/J
Skitsnack angående benhinnorna. Körde på förra årets modell och fick ****** ont i mina benhinnor av dom. FInns bara två spännen på dom så foten sitter inte 100% perfekt som pjäxor ska göra. Finns massa andra pjäxor att köpa som är 10ggr bättre.
grym pjäxa och riktigt skön, men som sagt känner ingen skillnad i benhinnorna gämfört med mina andra pjäxor.

Skp
Jag har provat SPK i affären och visst fan är dom sköna och skulle garanterat vilja ha ett par...

Dock så tror jag folk borde lära sig åka bättre ist för att köpa nya pjäxor hit och dit,

Enligt mig så beror onda benhinnor till 100% på antingen för löst åtdragna pjäxor och/eller dåliga landningar när man hoppar...

Åker jag med spända pjäxor och landar allt skitbra/få krasher så mår mina benhinnor jättebra, men efter en överroterad frontflip så kan man knappt gå!

Borde ju säga sig själv men många tror ju att pjäxor är rena miraklet :O

Tillbaka
Topp