Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag missade det roliga faktiskt.niclass sa:överredigerad kortfilm men aas kul.!
lite ovanligt att lägga in bilder i en skidfilm, typ musik videoDeespin sa:Jag tror jag missade det roliga faktiskt.niclass sa:överredigerad kortfilm men aas kul.!
Men annars var den väl bra..
kanske var det som var meningenBaudtler sa:Lite överdriven...kanske? Bra åkning iaf
Det var ju det som var meningen, hade inte vart nå kul och bara ha klipp till musik som alla andra har.lofgren sa:bra åkning. varför sabba skiten me bilder på g-unit och bild på usa?
HU MA DU?
huh? Nästan allt är tajmat till vad dom sägerartisty sa:haha, rolig edit, skön åkning!
kändes lite otajmad dock
Njae kolla en gång till så ligger det före/efter ganska ofta. Även om det inte är jättemycket så märker man det ändå..WilheIm sa:huh? Nästan allt är tajmat till vad dom sägerartisty sa:haha, rolig edit, skön åkning!
kändes lite otajmad dock
det med prison är det ända som jag märkte låg lite efterDeespin sa:Njae kolla en gång till så ligger det före/efter ganska ofta. Även om det inte är jättemycket så märker man det ändå..WilheIm sa:huh? Nästan allt är tajmat till vad dom sägerartisty sa:haha, rolig edit, skön åkning!
kändes lite otajmad dock
Aa kanske det, men endel saker var bara störande.adamhermanson sa:kanske var det som var meningenBaudtler sa:Lite överdriven...kanske? Bra åkning iaf
den är inte seriouse, gjorde den på kul. MoggiKristian_Falt sa:Tråkig fjolla!!