Skriv vad ni vill!

Skriv vad ni vill!
Kiliam sa:
"Närmst svanen vinner" är ett koncept som brukar gå hem ifall den traditionella golfen blir tråkig.
Jag råkade träffa en gräsand en gång :( helt oavsiktligt!

Senast redigerad av en moderator:
Skriv vad ni vill!
Kan inte bestämma mig för Nya parkskidor och behålla mina Lössnö eller köpa nya Lössnö och skita i park :(

Skriv vad ni vill!
SirTeoM sa:
Carl-Jan sa:
Jag har köpt en ny-begagnad cykel. Kommer bli smidigt med den fram och tillbaka till skolan och kanske en sväng på Ica. Hoppas ingen stjäl den, hur mycket ska man lägga på ett lås eller är det okej att ha bara låset som följer med/sitter på?
Hej!

Rekommenderar starkt dethär låset. Kan nära på garantera att din kära cykel inte kommer skälas om du låst på ett korrekt sätt. Lagom med 250cm?

http://www.skoterdelen.com/las-abus-inkl-katting-p-30283-c-1228.aspx

Om cykeln nu mot all förmodan skulle försvinna används den här för att hitta den

http://www.skoterdelen.com/gps-tracker-p-30714-c-1228.aspx

För att kunna försvara sig mot cykeltjuvar på bästa tänkbara sätt så kan det vara bra att veta hur de tänker och fungerar. Läs då igenom denhär tråden

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=71921

Nu när du förberätt dig på bästa sätt så kan du ut och cykla utan att behöva oroa dig för att din bäste vän cykeln ska bli bortförd.

//Teo
Tack för hjälpen men jag ringde Sverker och han har kollat upp vilket lås jag ska köpa. Så jag kommer gå efter hans råd. Sen tyckte jag väl att ett skoterlås för dryga 1000 pix var lite väl häftigt för min begagnade gröna cykel. http://www.svt.se/plus/kylspray-utslagsgivande-nar-plus-testar-cykellas

Senast ändrad:
Skriv vad ni vill!
Golf är ett fantastiskt tidsfördriv, sätt att umgås och skinna polare på pengar på. Som schack på gräs. En kamp med sina demoner. Att ta rätt beslut, vid rätt tillfälle och tvinga sig själv att utföra sin tänkta plan. Inte helt långt från skidåkning. Fast helt utan adrenalin.

Om man inte spelar golf i Spanien, där banan ligger i ett bostadsområde, med en full iranier, som märker sina golfbollar med "Jihad". Då kan det kittla till lite i magen.

Ps. Rosé?! Vem va're som köpte!??!?!

Skriv vad ni vill!
1. Jibberisch: Jag bara väntade på att du skulle dyka upp. Har fortfarande inte lyckats processa att du spelar golf. Det går inte alls ihop med din internetpersonlighet.

2. Fan, Lee-nus- Rosévinet. Glömde helt läxa upp dig. Too bad.

3. Det var inte jag, det såg ut så här när jag kom hit.

4. Vilken starter är bäst i Pokemon Guld/Silver?

Skriv vad ni vill!
Jibberisch sa:
Golf är ett fantastiskt tidsfördriv, sätt att umgås och skinna polare på pengar på. Som schack på gräs. En kamp med sina demoner. Att ta rätt beslut, vid rätt tillfälle och tvinga sig själv att utföra sin tänkta plan. Inte helt långt från skidåkning. Fast helt utan adrenalin.

Om man inte spelar golf i Spanien, där banan ligger i ett bostadsområde, med en full iranier, som märker sina golfbollar med "Jihad". Då kan det kittla till lite i magen.

Ps. Rosé?! Vem va're som köpte!??!?!
Ja' sa' fore!

Skriv vad ni vill!
Golf är inte en bra sport för någon som försöker springa på motions sträckan som befinner sig precis vid korthålsbanans-nånbana-hål.

Måste springa med huvudet vridet och blicken över axeln.. annars riskerar man allt för ofta en boll i huvudet.

Skriv vad ni vill!
Heddious sa:
Tancoll sa:
neeeej!
jag misstror alla spel som inte är blizzard, nintendo, sims, rct, caesar 3 eller settlers. fråga inte varför, det bara är så.
Blizzard har börjat bli överskattade. Vist Starcraft 2 var grymt bra men det saknas något i Diablo 3, inte i närheten av vad Diablo 2 var.

Då kan du spela Dota som är en karta till Warcraft 3 ;)

Skriv vad ni vill!
Tancoll sa:
Heddious sa:
Tancoll sa:
neeeej!
jag misstror alla spel som inte är blizzard, nintendo, sims, rct, caesar 3 eller settlers. fråga inte varför, det bara är så.
Blizzard har börjat bli överskattade. Vist Starcraft 2 var grymt bra men det saknas något i Diablo 3, inte i närheten av vad Diablo 2 var.

förvisso.. men njaaäeh.. njo.. eh..?
jag tycker egentligen bäst om warcraft 2. *nostalgiker*

Skriv vad ni vill!
Heddious sa:
Tancoll sa:
Heddious sa:
neeeej!

förvisso.. men njaaäeh.. njo.. eh..?
jag tycker egentligen bäst om warcraft 2. *nostalgiker*
Och Starcraft: Broodwar?

Skriv vad ni vill!
2image.jpg

Skriv vad ni vill!
Skriv vad ni vill!
Åh, jag tänkte göra en "fortsättning på nattråden"-tråd, men det här täcker ju finemang! Tack
@Heddious :D

13:40 Så, uppdatering från Helsinki. Toaletter som spelar fågelkvitter är inte helt dumt. Fortfarande koffeinchockad en masse, nr 3 gick ner på vägen mot nödlanda. Blev dock en 20 min powernap på flyget hit, så mår under omständigheterna gott. Observerat att det tar löjligt kort tid att åka till Helsingfors från Stockholm. Start -> powernap -> kaptenen börjar prata landning...

Flyget lyfter om ca 3,5 h, vad ska jag göra till dess? Kommer jag hålla mig vaken? Vem är egentligen den maskerade hämnaren? Spänning är olidlig, so stay tuned!

Skriv vad ni vill!

@heddious
Är lite kluven till det där. (Inte det tragiska skämt Björn Sööder är, utan mer abstrakt.) Var drar man en uppenbar gräns mitt i all efterblivenhet? Var övergår demokratin i en nerkissad sandlåda?

@vattendroppe
Ät chillinötter.

Skriv vad ni vill!

@Heddious Ser ut att funka bättre, men får vänta med att kolla till nästa anhalt. Just nu är jag förpassad till min gate, underhåller mig med en Kendama och mobilen...

@jibberisch Ja, det blir alltid bara fel hela tiden :(

@jarle Jo, det började med att referensröjet satte ribban högt, så det var ju bara ladda in i helvete och göra sitt bästa att hänga med. Många samtal blev det, hade räknat med mer utförliga svar på våra intervjufrågor från dig dock!

Skriv vad ni vill!

@Heddious kom igen, det blir kul! :D (Det är helt sfw och så oskyldigt det kan bli, på riktigt) Är en leksak typ, svårt att förklara , jag kan googla åt dig och posta en länk om du vill? :p

Also: japaner, japaner, överallt japaner!

Also also: Nu blev det körsång vid gaten, vad fan? Och tomten kommer. Japanerna fotar, filmar och bugar för tomten.

Tillbaka
Topp