skruvarna av

goranholm

Ny medlem
skruvarna av
hej är det någon som vet var man köper dom genomgående skruvarna på crossmax 10 till bindningarna salomon s912 ti pilot dom som går igenom skidan det kanske måste beställas åker till fjällen om en vecka tacksam för svar.

mvh göran

skruvarna av
tackar för svaret men det hjälpte mig inte , jag hittar ingen importör tror ni att det kan finnas i någon skidbutik eller måste man beställa där , skruvarna verkar vara av titan eller aluminium
dom verkar jäkligt klena kanske måste dom momentdras för att inte gå av????????

mvh göran

skruvarna av
kolla på nån skidaffär. d brukar kunna beställa sånt. annars brukar d på skidshoparna i fjällen ha mycke reservdelar.

skruvarna av
Ring Salomon i Borås och snacka med nån på reklamationsavdelningen. Dom har nummer 020-860010 eller 033-233700.

skruvarna av
Läser man det här blir man j nojig!

Har just slagit till på ett par salomon chili X-hot med liknande platta för bindningen!

Hur gick dina sönder ? Är det någe man skall tänka på beträffande underhåll?

Mvh Frederik

skruvarna av
jag köpte dom nyss begagnade och då satt bindningen i fram lös då skulle jag dra åt den då gick skruven av , det hade kommit in snö så att den hade oxiderat fast , dom jag har pratat med rekomenderade att man la lite silicon ytterst mot skruven alltså mellan skidan och skruven så ska det inte vara någon fara att det kan oxidera ....

mvh göran

Tillbaka
Topp