Skullcandy Lowrider

ottoalm

Ny medlem
Skullcandy Lowrider
Nån som har testat Skullcandy lowrider och som vet hur de är, ljudmässigt å så, snygga vet man ju redan att dem är:P

Skullcandy Lowrider
jag har dom! dom röda, dom e snygga som fan, okej ljud, de som e grovt minus är att dom sitter rätt dåligt, men om du bara ska ha dom då du sitter stilla så funkar de gallant!

skall inte detta postas i recensioner?

Skullcandy Lowrider
De är inte den fetaste basen direkt och de är mer ljud utåt än in mot öronen och som Matte sa så sitter dom dåligt. glider av om man lutar sig framåt så de är nog inget och ha i backen, men i övrigt är dom bra. Är dock lite besviken, fick mina i torsdags och de blev väl inte riktigt som jag tänkt mej. satsa på ett par TI istället tkr jag. dom är några hundralappar dyrare men de får du tillbaka i både passform och ljud!

Skullcandy Lowrider
Nathaliie sa:
De är inte den fetaste basen direkt och de är mer ljud utåt än in mot öronen och som Matte sa så sitter dom dåligt. glider av om man lutar sig framåt så de är nog inget och ha i backen, men i övrigt är dom bra. Är dock lite besviken, fick mina i torsdags och de blev väl inte riktigt som jag tänkt mej. satsa på ett par TI istället tkr jag. dom är några hundralappar dyrare men de får du tillbaka i både passform och ljud!
Tycker presis tvärtom, de är i backen dom funkar bra. Om man sättre strapen från gogglarna över själv hörluren så sitter dom alldeles utmärkt. I övrigt instämmer jag med alla föregående talare! "Dom duger i krig"

Skullcandy Lowrider
Nathaliie sa:
Ti's ljud suger ju redigt stor ***** ***. Alla scullcandys lurar är ju värdelösa, skullcrushers är ju helto k ljud men faan inte bra om man jämför.

Tillbaka
Topp