Skullcandy SUGER ! ?

aNorberg

Medlem
Skullcandy SUGER ! ?
Varför säger alla att skullcandy suger? jag har ett par TI White och jag tkr det är helt okej ljud i dom. Jag är helnöjd med dom. En till fråga någon som vet vart man kan köpa K2 Silencer å nätet helst svensk sida. peace,

Skullcandy SUGER ! ?
asso jag skriver fan aldrig ngt i detta jävla forum men någon måtta får det vara, vad är det för tråd, helt seriöst. Kan du inte bilda dig en egen uppfattning utan att få bekräftelse av andra. Sånna här trådar måste få ett stopp ! K2 silencer är randomskidor och kan köpas på stadium!

Skullcandy SUGER ! ?
Jag tycker att alla modeller av skullcandy suger, visst utseéndet e ju riktigt sweet. Men ljudet i dom är riktigt risigt. Testa ett par Koss eller Sennheiser så kommer du märka skillnaden

Skullcandy SUGER ! ?
Jag har inte märkt att ljudet direkt "suger". Det är ju itne överdrivet bra, men så dåligt är det ju inte??
Däremot kvalitén, där har vi nåt som suger. Sämre kvalité är svårt att hitta!! puss

Skullcandy SUGER ! ?
jag tycker inte ens att dom är snygga. alla emos på plattan har totalt förstört känslan man en gång hade för skullcandy

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp