Skullcandy ?

Skullcandy ?
EricNorrlander sa:
jonathan-o sa:
MARTINSS0N sa:
Tack! Jag vill ha skullcandy, sennheiser har bra, men fula tkr jag :/ Modellen G.I Den är ju så stor så om man ska åka tåg bara så e dom lite klumpiga.
folk rekomenderar andra lurar för att han ska undvika scullcandy då dom suger. De är sämst ljud, ingen bas och dålig kvalité till ett överpris. Satsa på ett par sony eller sennheiser.
Lr AKG som e lika bra som senn.... bra bas och sjyst pris
tyvärr, akg är verkligen inte lika bra som sennheiser men dock bättre än skullcandy

Skullcandy ?
Nu har jag bara testat Lowrider och jag måste verkligen säga att dom var riktigt riktigt dåliga.
Skaver och har grymt dåligt ljud, känns plastiga rakt igenom.

Edit: såg att nån skrev om Koss porta pro också.. Nää ni, fula lurar med dåligt ljud.
Grymt överskattade lurar.

Satsa på nå Sony lurar. Riktigt nöjd med mina MDR-V300! samt att dom är rätt billiga nu har jag för mig

Senast ändrad:
Skullcandy ?
carlstrand sa:
borbos sa:
vet inte så mkt om skullcandys lurar men har testat ett par lowrider en gång, skit dåliga, satt inte alls bra på huvudet å ganska dåligt ljud. skulle vilja rekomendera ett par WESC -"street leather" riktigt bra ljud (och bas) och snygga, finns i många färger ;) kostar runt 600kr. sennheiser är också ett bra märke men inte så snygga
wesc lurarna har blad det sämsta ljudet jag hört, specielt om man tittar på priset, och jämför vad man skulle kunna få för de pengarna köper man wesc lurar e det för en sak, snygg design punkt
en kille som inte vet vad han snackar om.. wesc har ett otroligt ljud. själv har jag skullcandy ti.. dem suger

Skullcandy ?
jag vet att jag drar upp en gammal tråd, men bättre det än att göra en ny, inte sant? :)

Är det någon som vet skillnaden mellan Skullcandy recruit och icon? Det skiljer lite i designen men är det någon skillnad i ljudet?

Peace.

Skullcandy ?
Monis sa:
carlstrand sa:
koss- porta pro = bra lurar
Koss har helt ok ljud men kvaliten är extremt dålig. Jag är fullständigt beroende av musik och har förbrukat fler olika sorters hörlurar än det går att räkna.
Koss går sönder på några sekunder!

Jag har nu skullcandy smokin buds och är inte särskillt nöjd med de. De har halvkasst ljud och själva lurarna sitter dåligt.
Bäst betyg hittils i både kvalite och ljud får senheiser
Jag hade Skullcandy TI förut , ångra att jag köpte dom , nu har jag Koss porta pro skitbra lurar ! :) och det är ju asbra kvalité ! :)

Skullcandy ?
Aspebo sa:
jag vet att jag drar upp en gammal tråd, men bättre det än att göra en ny, inte sant? :)

Är det någon som vet skillnaden mellan Skullcandy recruit och icon? Det skiljer lite i designen men är det någon skillnad i ljudet?

Peace.
mina recruit ser ju exakt likadanna ut som icon!samma material på "öronmuffarna" å uttaget är exakt samma,, ? så den enda skillnaden tror jag är att recruit är nyare än icon(eller tvärt om) och därför kommer dem bara på ett nytt namn och gör andra färger & andra designer på endel?

men det kanske är skillnad på ljudet, men det är vad jag tror iaf!

Skullcandy ?
lol mina scull TI har spruckigt på båda sidorna där man annpassar storleken. någon som vet nå om garantier från skullcandy?

Skullcandy ?
Jag hade skullcandy GI innan men dom gick sönder i storleksreglaget.
Nu har jag skullcandy SK PRO och det är riktigt bra ljud i dom. dom kostar lite mer och är man enbart ute efter ljud finns det bättre alternativ men SK PRO är nog den bästa blandningen av ljud och design

Skullcandy ?
Jag har haft två par Skullcandy och jag tycker att dom känns väldigt plastiga och ljudet är mer eller mindre piss i båda dom som jag har haft. Båda har spruckit i plasten och går inte att ha på sig ( för att ena hörluren gick av )

Dessutom så gnisslar dom väldigt mycket så fort man rör sig med dom på sig. Och knarrar och håller på, jag skulle säga att om du är ute efter ljudet och inte stilen så skulle jag köpa ett par snygga på hi-fi klubben. Dom är lite dyrare, men det finns en del snygga grejer där, och man får ljud som inte är av denna värld.

Fast jag kan hålla med om att skullcandy är väldigt snygga. Och med lite tejp så jävlar funkar dom!

Skullcandy ?
jag äger ett par skullcandy hesh, det är riktigt bra ljud i dom, och dom är snygga!
men något för stora tycker jag, inget man har under hjälmen precis,,

men som sagt bra ljud och mer bas en i dom flesta andra hörlurar som jag testat

Skullcandy ?
fick ett par skullcandy ti gold foil rasta, helt okej, inte det grymmaste ljudet man kan få men duger gott och væl.

Tillbaka
Topp