Skydd emot smärtan som uppstår när man åker ankarlift

https://sv.surveymonkey.com/r/RDQD2K8

svara gärna på vår Marknadsundersökning

Jag är en kille på 18 år som har länge känt ett behov av denna produkt eftersom det tillkommer en smärta när man åker ankarlift med snowboard, är det någon som känner samma sak? Vi ska starta UF företag och vill se om denna idé är attraktiv.

Svarat, Den här frågan har diskuterats förut som du borde ta en titt på.

Om jag minns rätt så var ena diskussion angående ett par byxor med inbyggd skydd.(Typ som kross byxor)
O den andra diskussionen om en sorts krok som du kopplade på och kunde då åka mer bekvämt.

Sök här på forumet så kommer du hitta. :)

Skojar ni nu en satans gammal, över 50 år gammal gubbe? Varför kan ni inte helt enkelt lära er at åka switch i liften? t.ex 100 meter regular, 100 meter goofy etc. Det gör också en mycket bra balansövning.

Man kan även placera "ankaret" bakom det bakre benet nedanför höften för snowboardåkare. Fungerar utmärkt när man har ont i låret eller om man inte har förmågan att åka switch.

Vad hände med gänget som skulle lösa problemet genom att knäppa på en breddare på befintligt ankare? Den idén var ju rätt smart (och visserligen snodd från mig eftersom jag postade idéen här på forumet för många år sedan)

Ursäkta min ton men hur svårt kan he va??

En extra fet tumhandske i fickan att pula emellan. Raggsockor. Eller en bit sån mjuk plast som man har på takräcket för kajak etc. Och vissa gör sig ju besväret att åka med ryggsäck om en inte vet var man ska förvara ankar-skyddet. Dock är ju fickorna på haschplanke-kläderna i regel gigantiska...endast fantasin sätter alltså gränserna, i denna ödesfråga ;)

En redig gelé-dase (dildo) borde ju vara lösning på allt, som farmor brukar säga. Svaret blir alltså en påse gelé-hallon. Hörde jag happy endig på bräd-dagen?!?! Glöm ej bort att det är den stora smärtan som ger den delikata twisten; glädje å lycka, på färden.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp