SL.Open 2003

SL.Open 2003
Just nu sitter vi och planerar årets upplaga av SL.Open. För Er som inte känner till tävlingen så är det en slopestyletävling i Flottsbrobacken utanför Stockholm. Vi skulle gärna vilja veta vad Du tyckte om förra upplagan (om Du var där). Vad var bra, vad var dåligt och vad skulle Du vilja se till i år? Vi gör tävlingen för Er så passa på att ta detta tillfälle i akt och förbättra/förändra!

Tack på förhand för all konstruktiv kritik.

MVH Patrik Sundberg

SL.Open 2003
missade ju tyvärr förra, men i år blir det inga mera ursäkter (förlåt om jag inte kommer med någon kritik men jag har inte full koll på hur det var) Finns det något skrivet här på freeride?

SL.Open 2003
Jag tycker tävlingen var bra genomförd, synd bara med vädret men det går ju inte att ändra på.
Tycker att ni borde gå ut med lite mer reklam för eventet så att fler folk kommer för tävlingen var verkligen sevärd (och jag hoppas den blir lika bra i år).
Kommentatorerna hade inte riktigt koll på alla skidtrick men det var bara kul att höra de improvisera, de var för övrigt bra och höjde stämmningen.
En ändring man skulle kunna göra är att spela musik när åkarna åker det blir liksom lite bättre stämmning då.
Banan är väl inte så mycket att säga om, väldigt bra för att vara i stockholm. Att man kunde köpa korv/dricka med mera var en superidé. Så om ni fixar lite mer folk till nästa år så tror jag att det blit ett himmla drag......

SL.Open 2003
Ähh men kom igen nu då! Ni brukar ju vara så duktiga på att kritisera. Även om ni inte var där kanske ni kan skriva vad ni skulle vilja se under en tävling. Ta chansen att påverka!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp