Slagsmål

Slagsmål
fyfan vad skidfarsan är ful!! HAHAHA
han står och säger att han ska slå sönder dom och sen åker han där ifrån!
man hade ju hoppats på en liten roligt fight :)

Slagsmål
Haha var med om något liknande i IDRE av alla ställen förra året. skidåkare som åkte i askeland och hade kul och en unge trillade för hon blev rädd när det kom 3 stora killar så hon trillade och farsan ville bråka med dom för att hon grät typ. Haha

Slagsmål
ändå förvånad att brädåkarna knappt reagerade på när farsan står och skriker i "i gonna fuck you fucking dick heads" och sen kommer farsan 2 och dansar?? och säger ungefär samma sak.
synd att vissa inte kan stå för vad dom säger

Slagsmål
Förövrigt... den brädåkaren som blev knuffad hade ju fan åkt rakare och långsammare än surfarsan?! Så ser verkligen inte felet som gubben tycker han gör :/

Slagsmål
Pinsamt att dom verkar tycka dom är coola när dom är 50bast och står och skriker och hotar nåra bräd åkare i 20 års ålder. Dessutom framför sina egna små barn.

Slagsmål
OscarFS sa:
Pinsamt att dom verkar tycka dom är coola när dom är 50bast och står och skriker och hotar nåra bräd åkare i 20 års ålder. Dessutom framför sina egna små barn.
Vad som är pinsamt är att grabbarna på brädan ens orkar och att farsan inte klipper till någon av dom. Hade jag varit farsan hade jag aldrig låtit någon vara nedlåtande inför mina barn, man är ju för fan kidsens förebild(Superman), pjäxa på smalbenet eller knäskålen så att han lutar sig framåt sen en fet uppercut! Möjligt vis ett njurslag också. Då visar man sina kids hur man gör med folk som är nedlåtande mot äldre!

Slagsmål
Om dom hade gjort det men nu står dom ju bara och skriker och hotar sen när en kille sätter sig och tar av sig brädan och sedan klär av sig så åker dom iväg. Han puttar dessutom pappa#2 på slutet och han blir livrädd och åker ännu snabbare ifrån.
Det är fina förebilder för dom stackars små barnen.

Men du har helträtt klart man ska va kidsens förebild(är 15 och har inga barn men förstår vad du menar).

Slagsmål
OscarFS sa:
Om dom hade gjort det men nu står dom ju bara och skriker och hotar sen när en kille sätter sig och tar av sig brädan och sedan klär av sig så åker dom iväg. Han puttar dessutom pappa#2 på slutet och han blir livrädd och åker ännu snabbare ifrån.
Det är fina förebilder för dom stackars små barnen.

Men du har helträtt klart man ska va kidsens förebild(är 15 och har inga barn men förstår vad du menar).
han tog ju tillome av sig brädan efter att farsan varit tuff nog att ta av skidorna :/

Slagsmål
Perkal sa:
OscarFS sa:
Vad som är pinsamt är att grabbarna på brädan ens orkar och att farsan inte klipper till någon av dom. Hade jag varit farsan hade jag aldrig låtit någon vara nedlåtande inför mina barn, man är ju för fan kidsens förebild(Superman), pjäxa på smalbenet eller knäskålen så att han lutar sig framåt sen en fet uppercut! Möjligt vis ett njurslag också. Då visar man sina kids hur man gör med folk som är nedlåtande mot äldre!
Fårstår inte hur brädåkarna har varigt speciellt nedlåtande? Det var ju inte dom som började med fysiskt våld heller.

Lite fegt att börja sparkas med pjäxor? Då kan man ju lika gärna börja slåss med snowboards/skidor lol. Gillar dock när han puttar pappa2. I typ 1sekund ser det ut som han ska göra nått. Men så märker han väll att hans kompanion har dragit.

Senast ändrad:
Slagsmål
haha, bodde granne med dem dudsen i whistler. heeeeeeeeeeelt spårade i hjärnan. ena killen blev precis upplockad av technine, tvärtyng. han har förövrigt en park edit på vimeo när han tryckt i sig 12 gram svamp å shreddar galet hårt

Slagsmål
Är det bara jag som alls inte ser "faran" pappan tycker att ungarna utsätts för? Ungarna är ju en bra bit bakom snowboardåkarna och verkar efter vad det ser ut ha bra kontroll på skidorna - kolla från 0.25 och ungen i brunt för att se vad jag menar. Ungen åker ju för tusan bättre än vad pappan gör.
Nog hade det varit skillnad om det rört sig om småbarn som knappt kunde åka, då är det klart att man får ta extra hänsyn till att ungarna kan bli skrämda eller tappa kontrollen om åkarna framför kör all over the place men det är ju knappast nära någon kollision med ungarna i detta fall.
Om pappan hade varit så rädd för ungarnas skull som han påstår skulle han väl ha bett dem stanna och vänta ut snowboardåkarna framför innan de åkte vidare snarare än att starta slagsmål, vilket väl knappast kan tyckas utgöra något vidare säkerhetstänk som stämmer överens med hans påstående "I protect my kids".

Slagsmål
Det ultimata hade varit att passa på när farsan tar av sig skidorna. Där borde man gå fram och ta ena skidan och hiva ut i skogen. Alltid kul att bara avsnoppa nån på det sättet när de försöker vara coola

Slagsmål
Carolajner sa:
Är det bara jag som alls inte ser "faran" pappan tycker att ungarna utsätts för?
Ja, det är bara du som inte ser faran!

facepalm.jpg

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp