Vad som är pinsamt är att grabbarna på brädan ens orkar och att farsan inte klipper till någon av dom. Hade jag varit farsan hade jag aldrig låtit någon vara nedlåtande inför mina barn, man är ju för fan kidsens förebild(Superman), pjäxa på smalbenet eller knäskålen så att han lutar sig framåt sen en fet uppercut! Möjligt vis ett njurslag också. Då visar man sina kids hur man gör med folk som är nedlåtande mot äldre!OscarFS sa:Pinsamt att dom verkar tycka dom är coola när dom är 50bast och står och skriker och hotar nåra bräd åkare i 20 års ålder. Dessutom framför sina egna små barn.
han tog ju tillome av sig brädan efter att farsan varit tuff nog att ta av skidorna :/OscarFS sa:Om dom hade gjort det men nu står dom ju bara och skriker och hotar sen när en kille sätter sig och tar av sig brädan och sedan klär av sig så åker dom iväg. Han puttar dessutom pappa#2 på slutet och han blir livrädd och åker ännu snabbare ifrån.
Det är fina förebilder för dom stackars små barnen.
Men du har helträtt klart man ska va kidsens förebild(är 15 och har inga barn men förstår vad du menar).
Fårstår inte hur brädåkarna har varigt speciellt nedlåtande? Det var ju inte dom som började med fysiskt våld heller.Perkal sa:Vad som är pinsamt är att grabbarna på brädan ens orkar och att farsan inte klipper till någon av dom. Hade jag varit farsan hade jag aldrig låtit någon vara nedlåtande inför mina barn, man är ju för fan kidsens förebild(Superman), pjäxa på smalbenet eller knäskålen så att han lutar sig framåt sen en fet uppercut! Möjligt vis ett njurslag också. Då visar man sina kids hur man gör med folk som är nedlåtande mot äldre!OscarFS sa:Pinsamt att dom verkar tycka dom är coola när dom är 50bast och står och skriker och hotar nåra bräd åkare i 20 års ålder. Dessutom framför sina egna små barn.
haha!v-larsson sa:Det bästa är ju att farsan inte kommit ur målbrottet ännu.
Ja, det är bara du som inte ser faran!Carolajner sa:Är det bara jag som alls inte ser "faran" pappan tycker att ungarna utsätts för?