Slagsmål

Slagsmål
hahah "I protects my kids"!.. xDXD "Eyy, you wanna get fuck up??" Yeah, and I wanna get you fuck up!!!! Haha`h fett roligt xDXD

Slagsmål
småbarn är ju fan en större risk än en trixande brädåkare!! de har ju inte bara hänt en gång att de kmr småskitar utan kontroll i störtlopp bakifrån

Slagsmål
Älskar att farsan säger att dom bryter mot skid-vett och etikett reglerna. Har varit i Whistler. Dessa regler sitter högt och lågt så att man verkligen inte ska missa dom. Regel nr. 2: Dom som är framför dig har rätt till väg. Du har skyldighet att som upphinnande åkare undvika åkare framför dig.
Hade velat vara där och hetsa gubben.
Hatar verkligen såna idioter!!

Slagsmål
AndersCederholm69 sa:
Nästan samma hände i Alta för ett par år sedan när snowboard åkare blev nekade att åka på resorten.
Tyvärr händer det relativt ofta idag att det blir handgemäng mellan skid och snowboard åkare.
Mvh.Anders
Är det verkligen relativt ofta som det blir handgemäng mellan skid och snowboardåkare nuförtiden? Trodde sånt tjafs var historia nu! Tråkigt om inte skid - och snowboardåkare kan samsas i alla fall!

Slagsmål
NP_Sweden sa:
AndersCederholm69 sa:
Nästan samma hände i Alta för ett par år sedan när snowboard åkare blev nekade att åka på resorten.
Tyvärr händer det relativt ofta idag att det blir handgemäng mellan skid och snowboard åkare.
Mvh.Anders
Är det verkligen relativt ofta som det blir handgemäng mellan skid och snowboardåkare nuförtiden? Trodde sånt tjafs var historia nu! Tråkigt om inte skid - och snowboardåkare kan samsas i alla fall!
Idioter av olika sort går konstigt nog inte ihop utan måste hållas åtskilda var för sig.

Brädåkare och skidåkare som inte är idioter kan nuförtiden till och med vara goda vänner och umgås...

Slagsmål
jag skäms som teleåkare och se idioten till farsa.
barnen måste vara stolta över sin pappa. haha

synd att man inte var där den dagen.
för en gång skull så stor jag på snowboardåkarens sida och måste säga sköna 3or mm på den transporten haha.

håll barnen i gröna backen om inte så lämna temperamentet hemma.

dagens åsna

Slagsmål
Vilka töntar. Kan bara säga att i USA verkar det som att man tar av sig tröjan för att slåss. Har varit med om fylle bråk och då tar dom av sig till bar överkropp?
Varför gör man det? coolt och visa sin beniga muskelösa magra kropp? Skål

Slagsmål
SnowFoxTuven sa:
Vilka töntar. Kan bara säga att i USA verkar det som att man tar av sig tröjan för att slåss. Har varit med om fylle bråk och då tar dom av sig till bar överkropp?
Varför gör man det? coolt och visa sin beniga muskelösa magra kropp? Skål
För att det finns risk att tröjan går sönder i en fight. Dessutom är det bara jobbigt med kläder på överkroppen.

Små barn är i min åsikt jobbigare än trixande snowboardåkare i transportsträckor, det är oftast dem som gör så att man får stanna upp och tappa fart.

Slagsmål
inte usa. kanada för att vara exat men helt klart så var farsan helt överstyr dessutom som pratar om "skiers code" är man bakom så är man ansvarig vilekt dem var helavägen.

den där transporten är sjuktkul att hoppa i på sidorna som dem gör. (själv är jag telis åkare som farsan)

men att överhuvud taget knuffa/slå nån i baken händer aldrig här så det är himmla roligt/överraskande att se detta.

HF snowboard åkare och sluta aldrig leka i backen.

Senast ändrad:
Slagsmål
Vilka muppar! Vet inte vilka som är värst, liften verkar inte gå hela vägen upp på någon av dem... Men jag tippar på att tuffingen utan tröja skulle ha åkt på smisk om farsorna inte hade haft sina barn med sig.

Slagsmål
men alla som gnäller på att han tar sig tröjan! tror ni inte att han får bättre rörlighet utan sina fyra layers? alltså att han skulle kunna få bättre räckvidd och smidighet i sina slag?

Hade jag hamnat i en liknande situation kan jag lova att jag hade stått i mitt underställ och slängt lite nävar

Slagsmål
Dirtbag sa:
Vilka muppar! Vet inte vilka som är värst, liften verkar inte gå hela vägen upp på någon av dem... Men jag tippar på att tuffingen utan tröja skulle ha åkt på smisk om farsorna inte hade haft sina barn med sig.
Ja, de går säkert i Karate...

Slagsmål
Haha, fyfan vad kul att se. Farsorna hade dängat skiten ur dem. Synd att det inte small till hade ju varit helt sjukt kul! Specilt när killen drar av sig tröjor och skit och tror att han är stor och flexar. Haha värsta jag sätt!

NIPPLE TWISTER!

Slagsmål
Vet nan om man hittar filmen pa youtube? och pa vilket namn isafall? eftersom jag inte har rattigheterna for att installera plug in for att se filmen pa datorn dar jag sitter. tacksam for svar.

Slagsmål
Helt jävla sjukt hur detta jan hända på en transportsträcka, båda är ju lite weird som vill slåss.

Men varför han tar av sig tröjan är väl för att kunna ja helt enkelt slåss bättre, det är ju så.

Slagsmål
Alltså, folk är ju rena rama idioter i den här tråden.
Om ni såg videon så är det inte snowboardåkarna som uppmanar till våld.
Står helt klart på snowboardåkarnas sida då den som kommer uppifrån ska ha koll, pappan "slog första slaget" och var den som först av allt utövade fysiskt våld ist för att bara samtala några snabba ord. Roligt att båda bangade ur när det var dom som stått å hotat från första början.

Slagsmål
Jag hade fått för mig att kanadensare är sköna typer, inte sånna här miffon. Iförsig ligger Whistler nära gränsen, kan de inblandade vara från det näst största landet i väst?

Slagsmål
Bara jag som tycker att en snowboardåkare som ligger ner är farligare än en som står?
Lika stor chans att åka in i honom om man inte håller avstånden ...

Slagsmål
Det här filmen visar lite manlig kärlek. Tänk att vara gubben på skidor, lägga en pjäxa i knäskålen på brädåkarn, mhmmmm.

Tillbaka
Topp