Slimpants till Nitro funtime Jacket?

Jockis

Ny medlem
Tjena! Har blivit kär i denna jacka och letar nu efter ett par slimmade byxor att ha till dem men är osäker på vilka, så nu vänder jag mig till freeride för hjälp. Något som kan vara värt att nämna är att jag letar efter ett par byxor som är ganska varma, alltså inga ofodrade byxor och jag vill gärna ha något som inte är i samma färger som jackan. har funderat på dessa men e osäker på om de funkar med jackan. Någon som har några synpunkter/förslag?

Modellen är asnice, jag har ett par sånna:D jag va faktiskt ute för 10 minuter sen och shredade lite (snowskate...) och de va sjukt nice:P va inga problem i rörlighet eller så;D

Okej najs :D Lite av sammanträffande förresten, var själv ute och körde snowskate nyligen, dock i chinos... ingen bra idé :rolleyes:

Jockis sa:
Okej najs :D Lite av sammanträffande förresten, var själv ute och körde snowskate nyligen, dock i chinos... ingen bra idé :rolleyes:
om du gör det i ett par manual blir det 10 ggr bättre körde i mina vanliga jeans på lunchen... det slutade med säsongens första faceplant^^

Jag kan rekommendera aiblasters byxor! Grymt bra grejer!

Kör freedom 5k pants själv.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp