Viktor_Persson
Ny medlem
Slopen Open 2008 - Dela boende?
Hej.
Jag är väldigt sugen att åka till Slopen Open 2008 och undrar om det finns personer som är intresserade av att fixa gemensamt boende. Desto fler desto billigare blir det, 4-5 personer är väl optimalt.
Jag har tittat på de olika boende-alternativen och tycker att Kiruna Rumsservice verkar helt ok (1,5 km till backen).
Prisexempel
2 bäddar (Dubbelrum m. delat kök): 450 SEK (225/person/natt)
3 bäddar (Trebäddsrum m. delat kök): 500 SEK (167/person/natt)
4 bäddar (Lägenhet 1 rum m. kök i källare): 600 SEK (150/person/natt)
5 bäddar (Lägenhet 2 rum m. kök): 850 SEK (170/person/natt)
Eventuellt kan vi gå ihop och hyra en hyrbil om man tycker det är långt till backen.
Jag bor i Norrköping och kommer åka tåg till Stockholm och sedan flyga till Kiruna från Arlanda. SAS-student/ungdom kostar ca 1000 SEK tur och retur.
Snörapport
Jag är väldigt sugen att åka till Slopen Open 2008 och undrar om det finns personer som är intresserade av att fixa gemensamt boende. Desto fler desto billigare blir det, 4-5 personer är väl optimalt.
Jag har tittat på de olika boende-alternativen och tycker att Kiruna Rumsservice verkar helt ok (1,5 km till backen).
Prisexempel
2 bäddar (Dubbelrum m. delat kök): 450 SEK (225/person/natt)
3 bäddar (Trebäddsrum m. delat kök): 500 SEK (167/person/natt)
4 bäddar (Lägenhet 1 rum m. kök i källare): 600 SEK (150/person/natt)
5 bäddar (Lägenhet 2 rum m. kök): 850 SEK (170/person/natt)
Eventuellt kan vi gå ihop och hyra en hyrbil om man tycker det är långt till backen.
Jag bor i Norrköping och kommer åka tåg till Stockholm och sedan flyga till Kiruna från Arlanda. SAS-student/ungdom kostar ca 1000 SEK tur och retur.
Snörapport
Senast ändrad: