SmakRåd

Ohmiie

Ny medlem
SmakRåd
Var nyss in till stan och prova Hjälmar till mina Dragon DX gogglar, men jag hittade ingen hjälm som passa, så ja undra om ni har nå smakråd till nå hjälmar som passar DX gogglarna bra :) !

Tack på för hand!

(har Röd jacka och Gula byxxor om de är nödvändigt att veta)

//O

SmakRåd
Vet inte vad som passar just Dragon DX googles, men personligen gillar jag Giros hjälmar...
Encore skulle inte vara helt fel, inte heller BL, om du är en Jibber (vilket du verkar vara)... BL finns också i många färger, dock osäker om det finns nån i röd lr gul.

//Axel

SmakRåd
ärligt talat snackar jag_alskar_skidor skit. ^ BL är asful akta dig för den.. usch..

Giro Fuse..

SmakRåd
alwaysCrash sa:
ärligt talat snackar jag_alskar_skidor skit. ^ BL är asful akta dig för den.. usch..

Giro Fuse..
Nej, den är fin (tycker jag)... Han bad om smakråd, och jag skrev vad JAG tycker är fint, inte vad du tycker är fint... Smaken är ju bekant som baken, alla har sin egen! :P

//Axel

SmakRåd
va ni än säger så är den lika ful o alla som har den borde skämmas..

ser ut som jävla desertörer från andra världskriget.. hm...

SmakRåd
alwaysCrash sa:
va ni än säger så är den lika ful o alla som har den borde skämmas..

ser ut som jävla desertörer från andra världskriget.. hm...
Och här har vi en till som inte vet vad han pratar om märker jag =P Håller med henning 21, den är fin, och den finns i många färger så man kan ju välja den färgen man tycker bäst om:)

//Axel

SmakRåd
ta den hjälm som passar din skalle bäst.... och varför bry sej om den matchar dina kläder? ta köp en i svart eller nåt om det är det viktigaste...

personligen gillar jag protecs hjälmar men det är ju en smaksak...

Senast ändrad:
SmakRåd
okej okej :) :) , BL har alldelens för många redan i min backe så den kryssar jag , sen Fuse får ja väll gå å prova nån dag om ja hittar nån :) tack för alla svar :) (tar gärna emot mer)

Tillbaka
Topp