Smith Skidor!!!!!

sunkman

Medlem
Smith Skidor!!!!!
Nya amith skidor till nästa år..
DEt kommer en pist skida 180cm lång (Fuse) och även en twintip 179cm (Purity).. Prodigyn 193 cm som har funnits iår kommer att vara kvar nästa år också.. Håll koll i butikerna.

Smith Skidor!!!!!
nej, vars har du läst det? Skulle vara roligt med lite info. Dock undrar jag om det kommer att gå bra, det finns rätt många märken nu.

Smith Skidor!!!!!
FredrikB. Du har tydligen aldrig varit utanför pisten.Vilken typ av skidor används i lössnöåkning nere i alperna tror du.Lämna Flottsbro och se dig omkring lite

Smith Skidor!!!!!
Även till offpist så kan kortare skidor vara bekvämt, i smala gator eller för lätta personer...
Men all kredit till smith, jag gillar idén.

Smith Skidor!!!!!
behöver och behöver.. det går ju spela fotboll barfota också men visst är det roligare med skor. Lite samma med skidor faktiskt. Stora, breda, långa och raka ska de va

edit: för att hålla mig till ämnet lite.. Kul att de släpper en skida som antagligen inte är en ren jibbskida.

Smith Skidor!!!!!
men fattar altså inte 193 e ju as långt enligt mig :P men i msp focused kör dom med 2 metrer lagg i parken .... fattar inte hur man orka få rotation på såna fete lagg

Smith Skidor!!!!!
kommr dom eller är det bara en skröna, har inte läst det någon annanstans än här. Vars är alla bilder, andra källor. Om dom ska släppa en skida till nästa säsong så borde det finns lite info nu iaf....

Smith Skidor!!!!!
Dom ser faktiskt riktigt bra ut i verkligheten, hann tyvärr inte prova dom i Gränsen. 193 är perfekt, lite bredare än 90 är dock önskvärt.

Smith Skidor!!!!!
bah, alla skidor nuförtiden har tydligen bestämd sida. skitjobbigt, krävs en massa tankeverksamhet när man spänner på sig dom

Smith Skidor!!!!!
Nu är det dags igen.. Smith kommer med två nya modeller till nästa år.. En skida för pist, 180cm lång och en twintip skida 179cm lång. Kan bli bra, håll koll i butikerna.

Smith Skidor!!!!!
som sagt så kan jag berätta att dom finns i shopen i hemavan , men då denna diskution är gammal så spelar det ingen roll

Smith Skidor!!!!!
dem borde komma me typ 186cm, 178cm o 172cm också... men det låter som intressant idée :)

Smith Skidor!!!!!
men va, är ingen här medveten om att de gjort skidor i flera år? Det fins ju pistskidor också, och så finns det ett par fetingar i Hamra sportshop(kanske sålda).

jag har i.a.f. sett smithskidor i flera år, har verkligen ingen annan gjort det?

Tillbaka
Topp