Smurf Invation

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Smurf Invation
Ja just det......men den sticker iväg hela tiden.....den var i skolan igår....

Smurf Invation
tror jag såg en blå smurf förut...... han försökte gömma sig i snön, men det blåa ansiktet avslöjade honom!!

// bison.

Smurf Invation
nån som vet när smurjaktssäsongen börjar?
blir lite sugen på att knäppa en av dem....

// bison.

Smurf Invation
mm men jag tror att dom är fridlysta..... men vad fan det e bara att skjuta .. smurf kött e ganska mört har jag hört.......

DETTA ÄR INGET ONÖDIGT INLÄGg!!!!!!!!!!

Smurf Invation
Jo, jag har hört det med.. är ganska ny på smurfjakt, men det är klart intressantare än kojakt. lite mer utmaning.
Om du grillar smurffilén tillsammans med lite paprika och vitlök så blir det helt underbart! en bakad potatis till och lite bearnaisesås så är man i himmelen.

// bison.

Smurf Invation
Ja, fast nu frågade han förmodligen om någon har provat att sätta på en smurf. A´et trillade bort. Nu vill jag upplysa om att det är strängeligen förbjudet då de alla är under femton år. Nja, ni som också är under femton år kan ju prova då det faller utanför lagen...

PS. Ikväll ska jag supa mig full på genever och sätta på en handikappad gammal bäver!

Smurf Invation
det var en blå smurf som nästan körde på mig idag. jag blev jätterädd.....=( /s

Smurf Invation
nån som vet var man kan få tag på dom där nya smurf gogglelsarna gjärna med smurf glas.? jag bor i stockholmstrakten vore tacksam för svar!

tack på förhand.!

Smurf Invation
nej . ingen aning fråga prärie vargen bakom hörnet på gå gatan framför julgranen ... annars är det bara fråga tomten under takrekket på bilen .... den veta llt

Smurf Invation
Smurf invation?? Vaddå? Vilket språk? Inte svenska eller engelska i alla fall. Vad betyder det?

Smurf Invation
Jag har hört att smurfarna ska spela in en ny skiva, Greatest Smurfhits vol. 1

kan dock vara falska rykten

// bison.

Smurf Invation
coooolltttt ..... ingen har klagat på detta inlägget ....BRA .... .. . . vet ni vad smufar äter till frukost ?
svar : tomte gröt ....

Smurf Invation
2BIAS_FALUN=> Det är för att detta inlägget är så jävla dumt att det blir kul. Alla tar det med en klackspark och försöker överträffa varandra i att ha det mäst skadade svaret. :-)

//brandt

Smurf Invation
ha ha ha -..... ja jag vet alll er dumma i huvvet,...... men det er jo roligt på sittt sett men man får akta sig för lemurerna

Smurf Invation
Och jag kör vattenskoter nerför kaknestornet med smurfen i bakfickan som köpt jordgubbskräm för halva priset i ett dass ute i skogen byggt av frigolit.

Smurf Invation
SAJ ONARA har min respekt!!!
I övrigt har nog smurfarna emigrerat...
här syns keines blau.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp