Snabb hjälp behöves!

filley

Ny medlem
Snabb hjälp behöves!
fick nyss mail från blue tomato... har tydligen blivit nått knas... och jag är inte speciellt bra på engelska så skulle behöva hjälp med att förså brevet.. så vad ska jag göra.

här är brevet:
Hello Martina,

as you are a first customer and your credit-card is issued in an other country
as the delivery will be I would like to get a copy of a current cc-invoice where
your name, adress and credit-cardnumber will be shown.

If this is not available a readable copy of your credit-card and passport will
be requested.

Thank you in advance and sorry for the circumstances but it is just for your and
our security.

Kind Regards

Blue Tomato Customer Service
info@blue-tomato.at

Hochstr. 628
A-8970 Schladming
Tel: +43 (0)3687 24223-33
Fax: +43 (0)3687 22474

Snabb hjälp behöves!
as you are a first customer and your credit-card is issued in an other country
as the delivery will be I would like to get a copy of a current cc-invoice where
your name, adress and credit-cardnumber will be shown.

som jag uppfattar det så har du beställt något ifrån en utländsk sida och han vill typ ha en kopia eller något liknade med ditt namn adress och kreditkort nr på....

If this is not available a readable copy of your credit-card and passport will
be requested.

om det andra inte går så vill han ha typ en kopia av ditt creditkorts nr och pass..

så uppfattar jag det vet inte om det hjälper något men..

Snabb hjälp behöves!
Hallå Martina,

eftersom det är första gången du beställer från oss och ditt kreditkort är registrerat i ett annat land än vad varan ska skickas till så behöver vi en kopia på "cc-invoice" där ditt namn, adress och kreditkortsnumret visas.

Om detta inte finns tillgängligt så vill vi ha en läsbar kopia av ditt kreditkort och ditt pass.

Tack i förskott och ledsen för omständigheterna, men det är bara för din och våran säkerhet.

Vänlig hälsning,

Blue Tomato Customer Service
info@blue-tomato.at

Hochstr. 628
A-8970 Schladming
Tel: +43 (0)3687 24223-33
Fax: +43 (0)3687 22474

Snabb hjälp behöves!
Det är rätt vanligt att nätbutiker gör så här med utländska kreditkort. Jag bor tillfälligt i USA och många sidor vill ha en kopia av kortet. Hittills har jag undvikt detta genom att låna min rumskamrats amerikanska kort. Om detta inte stod i köpevillkoren är det dåligt, det brukar det göra här.

Tillbaka
Topp