snabbhjälp att välja twintips väljer på 3st !

dbroden

Ny medlem
hej! ska beställa skidor från sport-conrad åker kanske 1-2 veckor om året så lägger inte massa pengar på de har ett par marker 12 titanium bindningar från de gamla skidorna som ska sitta på.
säg vilken skida jag ska välja av dessa! :)

-Rossignol S2 Park 09/10
-Armada Fleet El Rey 08/09
-Atomic Punx Limited Edition 08/09

Tack för snabba svar! peace! :)

kanske ska ge oss lite info om hur du åker? var du åker? vad du väger? hur lång du är osv. för det är jävligt svårt för oss annars att ge dig tips.

tillägg :
okok, jag åker mest i parken, men det blir även en del "offpist" , jag är 183cm och väger 76kg.

Ross:en tror jag suger... Jag skulle köra på Armada eller Atomic:en! Nu när jag singlade mynt blev det Atomic:sen! Välj Atomic:sen!

okok , skön mynt singling, att ja inte tänkt på de själv :) nu hade atomicen försvunnit från sport conrad och de felsta tyckte armadan så de blev armadan :D

tänker du åka offpist så rekommenderar jag att du monterar bindingen på rekommenderat. -2.5cm

Det suger hårt å åka med mittmonterat i puder.

hehe aa var inne på dom (punxen) gillad utseendet, men dom försvann efter tomten hade haft sina dagar , så de blev armada skidorna, fick bindningarna monterade igår och ska till romme och testa dom på måndag ! :)

Tillbaka
Topp