J
jeppeejakobsson
Guest
Nya skidor på tapeten men behöver hjälp!
Tjaa,
Twintips som gäller här!
Alltså har tittat på sport conrad efter skidor men är inte riktigt överräns med mig själv och pengarna... :/
min budget är typ 0-5000kr och det är det jag åker typ 99,9% park så där avgör ni själv...
Är väll inte världens bästa parkåkare men hoppar ändå mycket och railar.
är 172cm lång och väger 65kg vill ha en lätt skida de ska väga lite och ++ jag har K2 Silencer 2010 men är inte nöjd med skidan så den behöver ni inte rekomendera...
Skidan skall hälst vara symetrisk. berätta lite vad du själv tycker om skidan och vad du tycker är dåligt och bra med den.
Dom skidorna jag har kollat på är,
Völkl Ledge 2011
Salomon suspect 2011
Atomic punx 10/11
Dynastar 6TH 10/11
K2 Domain 10/11
Line Afterbang 10/11
Rossignol S1 jib 10/11
Armada AR7 10/11
Det var dom kom gärna med förslag det tackar jag välldigt mycket för...
berätta också om skidan är tung och så.
+ Har sökt massor i forumet om alla skidor men har inte hittat nogot ressultat så börja int och klaga på det.
Tackar i för väg för svar!
// PEACE :D
Twintips som gäller här!
Alltså har tittat på sport conrad efter skidor men är inte riktigt överräns med mig själv och pengarna... :/
min budget är typ 0-5000kr och det är det jag åker typ 99,9% park så där avgör ni själv...
Är väll inte världens bästa parkåkare men hoppar ändå mycket och railar.
är 172cm lång och väger 65kg vill ha en lätt skida de ska väga lite och ++ jag har K2 Silencer 2010 men är inte nöjd med skidan så den behöver ni inte rekomendera...
Skidan skall hälst vara symetrisk. berätta lite vad du själv tycker om skidan och vad du tycker är dåligt och bra med den.
Dom skidorna jag har kollat på är,
Völkl Ledge 2011
Salomon suspect 2011
Atomic punx 10/11
Dynastar 6TH 10/11
K2 Domain 10/11
Line Afterbang 10/11
Rossignol S1 jib 10/11
Armada AR7 10/11
Det var dom kom gärna med förslag det tackar jag välldigt mycket för...
berätta också om skidan är tung och så.
+ Har sökt massor i forumet om alla skidor men har inte hittat nogot ressultat så börja int och klaga på det.
Tackar i för väg för svar!
// PEACE :D