Snart e det dags !

Snart e det dags !
Den 19:e åker man till snöparadiset i Sankt Anton.
Hua va det skall åkas o festas..

Nån som redan e på plats eller skall åka snart kanske !?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp