Sneaka in på Fjällgårn

• Trådstartare Trådstartare Northbeach
  • Start datum Start datum
N

Northbeach

Guest
Sneaka in på Fjällgårn
Hallå,
vecka fyra har vi boende på hotell fjällgården. en till kompis vill oxå följa med, vad tror ni om hans möjligheter att sneaka in och slagga på golvet i mitt rum.
Hur bra koll har de i repan, vad händer om man torskar?

/Marre

Sneaka in på Fjällgårn
Men det är väl hotellrum ni hyrt? Så vitt jag vet får man väl vara så många man vill på ett hotellrum, såvida det ej överskrider brandföreskrifterna!

Sneaka in på Fjällgårn
Om Fjällgårn har vanliga hotellrutiner så måste man anmäla allt övrigt sällskap i receptionen. Avtalet man skriver på gäller bara för dom som sover på rummet. Hotellet har alltså rätt att sparka ut alla andra i lämplig snödriva.

Däremot brukar det finnas sk extrabäddar att hyra och sätta in i ett vanligt rum för en billig penning.

Att sneaka in på ett hotell av finare klassen är i princip omöjligt.

Sneaka in på Fjällgårn
Bodde där förra året men provade iofs aldrig att sneaka in nån. Men om vi hade velat hade det nog vart lugnt. Frågan är om ni får in en till snubbe i de där mini-rummen?!!!? :)

Sneaka in på Fjällgårn
Lycka till säger jag bara. Observera att vissa som jobbar på Fjällgården har läst detta inlägg. De har även nya ägare så om de var slöa förra året så är det inte säkert att det funkar i år.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp