Snö dump i TÄRNABY

Totto

Medlem
Snö dump i TÄRNABY
Tänkte bara medela alla friåkare att det dumpat på bra hemma i Tärna. Natten mot juldan var det full storm med 3 deci på backen vid uppvaknande. Hela juldan har det snöat på och det har inte slutat. Kommer att stå vid kanahobben i morgonbitti och stampa.

Men var är den beryktade parken? Fiasko som vanligt. Ett bra hopp, det är allt. Några rails men va fan vi åker ju inte skate board på vintersesongen.
GO JUL

Snö dump i TÄRNABY
lugn bara...parken kommer den med! Eftersom vi inte fick så många snökanoner att disponera så satsades all snöläggning på det nedre partiet,där belysningen finns och där det bra hoppet står nu. Det planeras även att styra om snön som ligger ovanför det lilla jibbhoppet (shark-hoppet), till höger och bygga en corner.Om det nu har dumpat så kommer det nog upp ett hopp på innan flacken i fjällbergsbacken snart också. Sen måste det bara tilläggas att det är jävligt kul att köra på rails!

Snö dump i TÄRNABY
Jasså, nu gör man reklam för sin skidannläggning här på forumet...

Eller är det bara så Totto att du hemskt gärna vill dela med dig pudret till resten av landets åkare?! Ha! Ja det skulle ju vara århundradets bragd!

Snö dump i TÄRNABY
Fan, jag som hade hoppats på ett fult försök från ett vinstdrivande företag. Eller nån annan att skicka en välriktad bajsbomb på. Ja men skolverksamhet i backen bör ju främjas och inte stävjas. Förlåt mig min vän för den illa riktade kritiken. Jag skäms och skall nu gå runt knuten för att bedriva självaga.

Snö dump i TÄRNABY
hehe...nä som en naiv skolunge så förlåter jag dig genast och kommer att berätta alla "secret-spots" om jag träffar dig liften efter det har dumpat...

Snö dump i TÄRNABY
Det var stort gjort av dig!
Rätt som det är står jag där vid Ingemarbacken med rosiga kinder och solsken i blick...

Tillbaka
Topp