En fantastisk frågs. Som jag ser det finns det två möjliga svar. Det ena är ett uttömmande svar om olika tekniker att få ut snö ur pjäxan. Tack vara frågans kvaliteter såsom i princip fullständigt öppen, dvs i princip ingen information ges om någonting, så är en preliminär gissning att ett helt uttömmande svar skulle kräva år av forskning om olika praktiska möjligheter att få in, och sedemera ut, snö i pjäxan. En formulering av de svar, funderingar och metodproblemen vid behandlingen av frågan som sådan forskning skulle ge upphov till skulle täcka spaltmeter, ja rent av hyllmeter av text. Personligen inser jag min begränsning och avhåller mig från att behandla frågan på ovan angivna sätt.
Den andra möjligheten till svar är att ifrågasätta den mentala hälsan, eller i alla fall den allmänna mentala statusen hos frågeställaren. Möjligen skulle ett sådant svar kunna kompletteras med en stilla undran om det är dumhet eller kanske bara lathet som får någon att formulera en fråga på det angivna sättet.
Mitt eget övervägande resulterar dock i att överhuvudtaget inte svara. Dock kan jag oms kuriosa nämna att jag en gång under ett fikaavbrott tappade bort en lussebulle. Vid dagens slut visade det sig att bullen ramlat ned i byxorna, glidit ned längs benet (höger) och, i nedsmulat skick, påbörjat en vandring ned i pjäxan. Vid det tillfället kunde jag lösa problemet genom att borsta ur smulorna ur pjäxan efter det att jag tagit av mig densamma.
HitMe