J JLilja Ny medlem 2008-10-02 Snö i stockholm? #1 Tror ni att det blir snö i stockholm i år? Hoppas verkligen det satt någon skidbacke nära mig kan öppna för det blir svårt att åka upp till sälen varje helg
Tror ni att det blir snö i stockholm i år? Hoppas verkligen det satt någon skidbacke nära mig kan öppna för det blir svårt att åka upp till sälen varje helg
SverigeTomten Ny medlem 2008-10-02 Snö i stockholm? #2 Ja det kommer! Jag tror att första snön kommer den TRETTONDE november. Vad tror resten? Senast ändrad: 2008-10-28
aepe Ny medlem 2008-10-02 Snö i stockholm? #3 Hoppas på en riktig vargvinter. Men jag tror nog att den kommer att likna vintern 06/07. Kommer i slutet av januari och är ganska kort Senast ändrad: 2008-10-02
Hoppas på en riktig vargvinter. Men jag tror nog att den kommer att likna vintern 06/07. Kommer i slutet av januari och är ganska kort
J JLilja Ny medlem 2008-10-02 Snö i stockholm? #5 jaa det har ju varit hyfsad kallt för att va september/oktober så lite kan man ju hoppas
4front Medlem 2008-10-02 Snö i stockholm? #6 aas ´som jacob7 säger att det är kallt för att vara september o october så det lär bli en bra vinter hoppas jag
aas ´som jacob7 säger att det är kallt för att vara september o october så det lär bli en bra vinter hoppas jag
Johannes_Pollak Ny medlem 2008-10-02 Snö i stockholm? #9 hoppas på sjukt med snö i år. vafan pallar inte med någon skit vinter med slask och bajs.......