SNÖ i sverige

joellorang

Ny medlem
SNÖ i sverige
vad tycker ni om den enorma snö mängden som faller ner över sverige?? :D

just nu snöar det kraftigt i sundsvall och dalarna och en massa andra ställen det är helt enkelt underbart. white magic and white gold

SNÖ i sverige
ramundberget_skidor sa:
vad tycker ni om den enorma snö mängden som faller ner över sverige?? :D
jag tycker det är för jävligt! jag önskar att det vore sommar och 30 grader varmt 365 dagar om året!

KUNDE DU INTE KOMMA PÅ NÅN SÄMRE FRÅGA ATT STÄLLA I ETT SKIDFORUM?!?!

SNÖ i sverige
hahaha de är soft som fan, igår var de helt bart ute där jag bor.. sen började de snöa lite... å sen när man vaknar äre 15 cm nysnö ute:D kan inte bli bättre juh=)

SNÖ i sverige
snö i KALMAR det ligger lixom längst ner! =D detta är fan bästa ever nu sitter jag och väntar på mina PE från sport-conrad så jag kan åka sönder den på den otillräckliga mängden snö i backen =D

SNÖ i sverige
HAHA de är för fan snöstorm i skanör/falsterbo!!!!!!!!!!!! för en vecka sedan hade vi +14 grader här... vet dock inte om den lägger sig men det är stora flinogr!

SNÖ i sverige
Hähä här i Kristianstad (Skåne :P) så snöar det just nu för fullt!!! +1 C varmt dock så jag tror inte det lägger sig särskilt länge :) men snöar gör det!!!! För fullt!

SNÖ i sverige
Snöar för full i Malmö, Säkerligen ligger det inte kvar länge men det är iaf lite vitt i luften=)

Nu längtar man till skidåkningen=)

SNÖ i sverige
Det vita guldet drar fram över skåne!
Här i Lund har de snöat o snöat.. för ett tag sen var de vitt på hustaken men nu verkar de ha smält..

Oooh kristina... guuuldet blev till saaand.. eller vatten iaf..

SNÖ i sverige
Vi har fått en liten dos här i gbg oxå, har vart ute o åkt i trädgårn sen kl 9 i morse, ska ut nu igen efter en chillad fika! typ 3 cm snö o marken e varm som en pizzaugn, men fan d e bättre än ingen ;D

SNÖ i sverige
vadå snö i malmö? vart tog den vägen isåfall, sov viserligen till halv tre men jag ser inga pår av snö!? va faan skulle man flytta ner hit för...... :( får åka bräda med hjul till jul tror jag o sen les österike :)

Snödjup

Tillbaka
Topp