crazyKRUSE Medlem 2007-09-19 SNÖ i whistler #1 Hur mycket längtar man nu?? Hade lust att hika till sjunde och ta ett par åk
PNyberg Aktiv medlem 2007-09-19 SNÖ i whistler #2 haha..Hajka 7th och få åka vadå?? Sten? Iaf jävligt coolt att det redan börjar falla vitt guld från skyarna! Hang loose Kruse!
haha..Hajka 7th och få åka vadå?? Sten? Iaf jävligt coolt att det redan börjar falla vitt guld från skyarna! Hang loose Kruse!