Snö/park v.1?

R0LL0

Ny medlem
Snö/park v.1?
Tjena

Funderar på att åka till alperna v.1 men hur brukar det vara med snö så tidigt och har dom fått upp parkerna så tidigt?
alternativen som jag har tänkt på är Avoriaz,Iscgl, St. Anton och Val Thorens men det spelar inte så stor roll bara det finns snö och hellst en park.. pz
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp