R0LL0
Ny medlem
Snö/park v.1?
Tjena
Funderar på att åka till alperna v.1 men hur brukar det vara med snö så tidigt och har dom fått upp parkerna så tidigt?
alternativen som jag har tänkt på är Avoriaz,Iscgl, St. Anton och Val Thorens men det spelar inte så stor roll bara det finns snö och hellst en park.. pz
Funderar på att åka till alperna v.1 men hur brukar det vara med snö så tidigt och har dom fått upp parkerna så tidigt?
alternativen som jag har tänkt på är Avoriaz,Iscgl, St. Anton och Val Thorens men det spelar inte så stor roll bara det finns snö och hellst en park.. pz