Snö tidigt??

TheDanne

Ny medlem
Snö tidigt??
Tjena!
Suget är alldels för stort för att vänta med alperna ändå till våren, så vart faller snön tidigast?? Vi har tänkt oss att åka ner runt v 3-4.
Finns det någon som kan länka någon bra sida där man kan hålla koll på snödjupen?

Ha det!
//Danne

Snö tidigt??
v 3-4... Ska knappast var ngt problem med snö...

Vill ni ha det bästa väntar ni med att beställa resa tills ni vet hur det ser ut i olika orter och tar den bästa, men då får ni vara rätt kyliga

Snö tidigt??
mm vänta till strax efter jul med att boka, då finns det garanterat riktigt bra priser på sista minuten och ni vet vart det finns hyffsat med snö, inte roligt att komma ner och kunna åka i typ 2st pister med enbart kanonsnö :/. Vet inte om det bara är nåt som jag har fått för mig, men jag tycker att det alltid är lion som har de lägsta priserna på sista minuten...

Snö tidigt??
för tva veckor sedan kom första dumpen i österrikiska alperna....och nu snöar det igen. vill du vara säker pa snö ak till en glaciär, typ hintertux. där är skidakningen redan helt ok om man bortser fran att glaciärsprickorna inte täppts till ännu.... annars kan jag bara halla med om att ha is i magen och vänta med att boka tills du vet var snön hamnar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp