Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller själv till i Hemsedal. Vi har den snörikaste vintern på väldigt länge.Jakbob sa:Någon som har lite koll på olika platser? Jag har fortfarande inte kommit på var jag ska åka riktigt så några "här är det fantastiskt nu"-tips vore gyllene!
Tackarrr!torax sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/d5d0e37bf6362474366ecddad69be43f.jpg[/url]
3dm puder, kallt hela dagen i Myrkdalen. Mer i morgon men slår om till blötsnö/ regn på em.
Du kan vara helt säker på att det ligger snö från 1000 meter i jotunheimen/hurrungane. Utgå från väg 55, leta gärna toppar från turtagrö i hurrungane, till jotunheimen fjellstue en bit in i jotunheimen. Gick i det området precis och var nöjd med förhållanderna. Puder från 1500 en molnig dag.. magiskt!eriC1 sa:Hello, funderar på att ta bilen och åka västerut i början av nästa vecka möjligen. Tänkte kolla om någon har tips på ställen runt Jotunheimen eller mot Stryn där det kan finnas snö och inte alltför brutala barmarksanmarscher. (Kan tänka mig andra ställen också, men helst inte mer än 70-90 mil från Västerås.
Tar med vandringskängorna, surfbrädan (just in case jag åker till kusten) och skidorna och vill mest bara känna på lite snö innan sommaren tar vid! //Eric