Kom precis hem från Alpe d huez, det ligger väll ngn timme därifrån. Där var snöförhållandena sådär rätt mycket sten fortfarande i pisterna, och utanför var det inte jättemycket fluff. Men det började snöa den sista dagen, så då var det kanon. Vad jag hört har det fortsatt snöa så kan nog bli bra framöver!