Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är ingen statshemlighet att det är väldigt lokala väderförhållande, Om Oscar hade varit i området mer än 3 månader på Sunnmöre, Kanske Oscar fått med sig lokala förhållande på sikt. Har bott på Sunnmöre i mer än 6 år. förra året var det dåligaste puder året i mannaminne i f.ex Stranda, men det var mer än nog snö i f.ex Stordalen.oscaralmgren sa:Själv är jag i Stranda och här är det väldigt dåligt med snö för stunden. Ska snöa hela veckan så kan bli rock n´roll men jag undrar vart i Sunnmøre Howdi är som har mest snö sen 70-talet...
Jag kommer vara här tills mitten av maj så skriv till mig om du vill veta något om snön. 7 plusgrader idag som tagit hårt på snön..
Manne1 sa:Om man kollar på www.skiinfo.no så verkar de som det dumpar väldigt lokalt.... Men de viktiga är att de tänker fortsätta snöa
Vi kommer bo i Örsta å har ett gäng alternativa toppar som vi tänkt oss, en del som vi kört innan en del nya. Lägger upp en lista här som gärna får kommenteras med färska uppgifter om snöförhållandena.
Dukhornet
Skårasalen
Klovetinden
Fossholtinden
Fingeren
Nordre Sateretind
Eidskyrkja
Svinetinden
Björnastighornet
Hyningane
Nivane
Saudehornet
Liahornet
Gröthornet
// Manne
Sista 24, ca. 40 cm snö. O mer kommer!Frow sa:Någon som varit i sunnmöre nyss och vet något om snöläget?
Korrigering: sista 24 +50 cm snö, mer kommerHowdi sa:Sista 24, ca. 40 cm snö. O mer kommer!Frow sa:Någon som varit i sunnmöre nyss och vet något om snöläget?