Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske blir att lägga liftkortspengarna på Vana Tallinn istället... Men än är hoppet inte ute, det är ju 3 veckor kvar! Det kan hända mycket på den tidenTibben sa:Magngan: Åker ner en vecka till Langleys Vieille ferme.
Vattendroppe: Börjar bli lite orolig! :-(
Man kan ju hoppas! Får kanske bunkra med mig ett par flaskor i baggaget för att vara på den säkra sidan annars?Tibben sa:Säljer dom Est-sprit i Serre!?![]()
Då kommer det på något sätt att bli skidåkning i vilket fall som helst....Tibben sa:Magngan: Åker ner en vecka till Langleys Vieille ferme.
Löser Langley det menar du eller?Magngan sa:Då kommer det på något sätt att bli skidåkning i vilket fall som helst....Tibben sa:Magngan: Åker ner en vecka till Langleys Vieille ferme.
Det tar sig! :DTibben sa:Enligt SnowForecast skall det komma 1 cm snö på tisdag!![]()
På något sätt, ja....Tibben sa:Löser Langley det menar du eller?Magngan sa:Då kommer det på något sätt att bli skidåkning i vilket fall som helst....Tibben sa:Magngan: Åker ner en vecka till Langleys Vieille ferme.
Kryptiskt, hur menar du då?Magngan sa:På något sätt, ja....Tibben sa:Löser Langley det menar du eller?Magngan sa:Då kommer det på något sätt att bli skidåkning i vilket fall som helst....
Du menar att jag ska överväga att ta med ett par pistraketer istället för tjockisarna? :PMagngan sa:För det första så är vädret gynnsamt just nu och det produceras massor med konstsnö, om det inte är åkbart i Serre finns det snö en kort bussresa bort..... Offpist är dock knepigare.
//M
Aha, du är på plats!Magngan sa:Som det ser ut utanför mitt fönster nu, ja!
Enda till man får reda på hur mycket skiduthyrarna vill ha för skadornaJL76 sa:Kommer nog inte ta med skidorna alls.
Får bli hyr/låneskidor hela veckan, så blir man inte så ledsen åka på sten, stubbar ...och pist![]()
UCPA, så länge jag följer guiden så är det inte mitt felMagngan sa:Enda till man får reda på hur mycket skiduthyrarna vill ha för skadornaJL76 sa:Kommer nog inte ta med skidorna alls.
Får bli hyr/låneskidor hela veckan, så blir man inte så ledsen åka på sten, stubbar ...och pist![]()
![]()
Vem fan behöver en park?Tibben sa:Antar att de inte har fått ordning på någon park heller då om det inte finns snö!?
Måste jag välja mellan park och pist är det inget svårt val!Vattendroppe sa:Vem fan behöver en park?Tibben sa:Antar att de inte har fått ordning på någon park heller då om det inte finns snö!?
Måste jag välja mellan park och pist är det inget svårt val!Vattendroppe sa:Vem fan behöver en park?Tibben sa:Antar att de inte har fått ordning på någon park heller då om det inte finns snö!?
Pist, alla gånger. Finns många bra teknikövningar som ger mycket tillbaka sen när man är ute på håriga åk!Tibben sa:Måste jag välja mellan park och pist är det inget svårt val!![]()
Ja nu verkar det ju inte finnas så mycket annat att välja på.Vattendroppe sa:Pist, alla gånger. Finns många bra teknikövningar som ger mycket tillbaka sen när man är ute på håriga åk!Tibben sa:Måste jag välja mellan park och pist är det inget svårt val!![]()
+1Vattendroppe sa:Vem fan behöver en park?Tibben sa:Antar att de inte har fått ordning på någon park heller då om det inte finns snö!?