Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade gärnat om jag inte skulle surfaLawndartGustav sa:Tänkte tura i Åre eller Storulvån på tisdag, någon som vill haka?
Ahh shit! Hade jag sätt det där igår så hade jag nog hängt med.shonten sa:Är även jag sugen på att köra in till Jämtland i helgen för lite turande, men tänker inte ge mig ut på fjället ensam. ngn som vill ha sällskap? Åker mot åre ikväll eller imorrn.

ingen som vill låna ut en skoter?Swedish-banana sa:Äsch, det var ju synd att vägen stänger.
Sant, men gäller det förbudet om bara kör på en tillfälligt stängd översnöad bilväg? Bara fram till parkeringen liksom. Jag har som sagt ändå ingen egen skoter men är ändå nyfiken.Skare sa:Självklart skoterförbud. Är det något ställe i Sverige man inte ska trotsa det är just Storulvån. Naturbevakarna har sitt HQ där.
Den var riktigt fin idagSkare sa:
Man får inte köra skoter på väg.Vinter-Paul sa:Sant, men gäller det förbudet om bara kör på en tillfälligt stängd översnöad bilväg? Bara fram till parkeringen liksom. Jag har som sagt ändå ingen egen skoter men är ändå nyfiken.Skare sa:Självklart skoterförbud. Är det något ställe i Sverige man inte ska trotsa det är just Storulvån. Naturbevakarna har sitt HQ där.
Rimligt och rimligt..... Det har gjort / görs av väldigt många så det är väl mest den personliga formen/tid osv som får avgöra om du vill göra det.MNyberg sa:Planerar lite toppturande Storulvån/Sylarna veckan innan påskhelgen. Hur ser det ut i dagsläget?? En till fråga, är det rimligt att ta sig hem från sylarna till storulvån på skidorna (semilätta topptursprylar) eller är det värt att betala för Fjällexpressen?