F Fakeass Ny medlem 2005-11-15 Snösäkert? #1 Tjenna jag ska åka i väg till hemsedal vecka 16. och undrar bara om det brukar vara mycket snö där uppe vid den tiden eller nån snö överhuvutaget?
Tjenna jag ska åka i väg till hemsedal vecka 16. och undrar bara om det brukar vara mycket snö där uppe vid den tiden eller nån snö överhuvutaget?
ViktorAsander Ny medlem 2005-11-15 Snösäkert? #2 Det är nog från år till år kanske? Men man vet aldrig
C Comme Ny medlem 2005-11-15 Snösäkert? #4 Det tråkiga är att de flesta inte kommer förstå varför balanselius svar är roligt.
F Fakeass Ny medlem 2005-11-16 Snösäkert? #5 gärna seriösa svar, då vi ska boka i veckan och är välldigt tveksamma om vi ska göra det:S
F Fakeass Ny medlem 2005-11-16 Snösäkert? #7 okej, va jag som missuppfatta allt då. men när e senaste veckan man kan åka upp för att vara säker på att alla nerfarter e öppna å parken e fin?
okej, va jag som missuppfatta allt då. men när e senaste veckan man kan åka upp för att vara säker på att alla nerfarter e öppna å parken e fin?
B balanselius Guest 2005-11-16 Snösäkert? #8 tror du på allvar att någon här på forumet kan veta när snön kommer försvinna från Hemsedal 2006?
F Fakeass Ny medlem 2005-11-16 Snösäkert? #9 nej klart som korv spa att ingen kan veta, men nån borde la veta på ett ungefär.
B balanselius Guest 2005-11-16 Snösäkert? #10 jag skulle iaf inte boka en resa baserad på någon forummedlems gissning
JFK Ny medlem 2005-11-16 Snösäkert? #11 Nope, blir ingen snö i Hemsedal v. 16. Ledsen grabben, bara att skita i bokningen...