Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
asså tänk dej 45 cm.... tycker du det låter seriöst??whosiwhosi sa:seriöst?:Oyeah sa:det är 45 cm i stockholm nu!
nej, är det sant? typiskt, när man flyttat till göteborg... :/jpelgander sa:det snör i örebro idag, precis nu :D:D:D:D:D:D:D jag är lycklig :D
det är sant ! flingor stora som corn-flakes ! har typ snöat inatt och hela förmiddagen !Lee-nus sa:nej, är det sant? typiskt, när man flyttat till göteborg... :/jpelgander sa:det snör i örebro idag, precis nu :D:D:D:D:D:D:D jag är lycklig :D
strö salt i såren bara!alwaysCrash sa:det är sant ! flingor stora som corn-flakes ! har typ snöat inatt och hela förmiddagen !Lee-nus sa:nej, är det sant? typiskt, när man flyttat till göteborg... :/jpelgander sa:det snör i örebro idag, precis nu :D:D:D:D:D:D:D jag är lycklig :D
naaaaajs!!!1dRacas sa:DE HAR BÖRJAT SPRUTA SNÖ I KLÖVSJÖ NU KANSKE ÖPPNAS TILL HELGEN MEN DET ÄR INGET SÄKERT och det har snöat 5cm i dalen å på toppen e de 13cm
Eric ljuger hahaha det regna igårKruxeliduX sa:nästan snöblandat i arvika igår :O