Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
finns det något som är bra med snowblades?
vem kom på en sån katastrof. när man åker på backen ser man alltid nån med snowblades som vinglar fram och med röven utåt. köp ett par riktiga skidor, det är mitt tips.
Ok. Snowblades har varit på tapeten och smetat ut klistret ett antal gånger, lika kladdigt varje gång.
Kalla mig retro eller arkivnörd, men det finns ju ett antal trådar som har vänt utochin på frågan ett par hundra gånger. Kanske blir du sur för att jag förstör din tråd, men det är ju inte för inte forumen arkiveras och trådana finns kvar, eller?
(Sökfunktionen finns i menyn under knappen Forum.)
ja vet nått som är bra med snowblades det är lätt att åka och man lär sig grunderna och får ett intresse för skidåkning när ja var mindre så åkte ja blades men åker nu twins. och ja har bladesen att tacka för att ja började åka skidor