Snowboard Kläder till skidor ?

Wallebergman

Ny medlem
Shenna , detta är min första tråd på freeride så ni behöver inte h8a ;)

Det jag undra var att jag har märkt att det nästan finns bara snowboardkläder på hollywood.se, med mera hemsidor ..

Tror ni det spelar någon roll / eller om det ser bra ut överhuvudtaget om jag (som åker skidor) Har snowboard kläder ?

Är öppen för alla åsikter , och skulle uppskata svar ;))

Senast ändrad:
Asså abo! Hollywood.se hemsida är sämst. Dom kan ta in armada grejjer och säga att det är Snowboard... Nu till frågan, ja det är klart du kan ha snowboard saker till skidor, vad spelar det för roll? Det är ju ingen större skillnad på Snowboard kläder och skidkläder.

T

ja tycker inte att det spelar någon roll egentligen, men jag tycker iaf att det ser roligt ut om en skidåkare kommer åkandes i t.ex. en thirtytwo jacka :P

men tycker du att plagget är snyggt och bra så ska du såklart inte dra dig från att köpa det.

va fan palla bry sig.
isf borde alla hata alla skidåkare för att de åker med cashwear-tishor, burton hoodies och liknande.
kör i kläder du själv tycker är snygga och sköna och strunta i vad alla andra tycker.
om du vill ha några bra skid/snowboardaffärer på internet så finns ju junkyard.se som är de bästa enligt mig.
boardstore.se har också ett helt okej sortiment.

Senast ändrad:
Skidåkare kan köra i snowboardkläder utan att någon bryr sig. Om en snowboardåkare skulle glida runt i saga eller armada skulle han få ta mycket skit från andra snowboardåkare.

Om du vill ha skidkläder kan det vara bra att gå in på en skidhemsida och inte en snowboardsida då det är ganska självklart att dom säljer just snowboardkläder där.

Senast ändrad:
Jag tycker inte att det spelar någon roll om det är skidkläder eller snoxboarskläder. Men däremot tycker jag att skidmärkena lyckas bättre med sina kläder oftast. T.ex skidjackor hänger ofta lite mer rakt ner men snowboardjackor e som puffafr :p näe men de kanske inte har nåt med nåt att göra men jag har fått den känslan. Om du hellre vill ha skidkläder är ett tips att beställa från skistore ist för ty junkyard men om du hittar snowboaurdgrejjer du gillar så kör på de. Ingen bryr sig.

spela roll, kläder som kläder, grejen e väl att de ska va sköna o hålla dej varm o torr, sen om du pker i skid eller snb kläder eller om du bara har nån jäkla plastpåse på dej de e la skit samma. åk i de du själv tycker e snyggt

jo_wel sa:
de e ju som o spela hockey på fotbollskor går inte för sig överhuvudtaget köp ej!
och den där jämförelsen var ju fruktansvärt patetisk.
jag skulle nog mer jämfört det med människor som äter kattmat, alla vet att det är fel men ändå så finns det de som gör det.

Köp vad som är snyggt, spelar väl ingen roll om det är "snowboard kläder". Jag kör bräda i Peak performance, det är väl skidkläder "åhh nej!" ;)

skidkläder på snowboardåkare = mindfuck
snowboardkläder på skidåkare = nobody gives a shit

:P

theoJ sa:
skidkläder på snowboardåkare = mindfuck
snowboardkläder på skidåkare = nobody gives a shit

:P
haha, ja så är det ju typ ´:P

Dirty-T sa:
Asså abo! Hollywood.se hemsida är sämst. Dom kan ta in armada grejjer och säga att det är Snowboard...

T
junkyard.se har ju oakley jackor. och det står att det är snowboard.. fast oakley kanske inte är ett skidmärke?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp