Snowboard park i st. anton?

ni som tidigare varit i st. anton, finns det snowboardparker där?? och pipes?????
har hört både det ena o de andra, vore ju förjävla dåligt om det inte fanns menar jag.....

Vad ska du med parker till? Hela st. Anton är en enda stor funpark! Parker finns det i sälen eftersom naturen inte skapat det naturligt där. Släng jibb-brädan och köp en longboard och börja åk på riktigt. Det finns en ok park i Lech annars...

håller med Richi!
Sedan så är Parkerna i St.Anton området inget vidare. det var dom iaf inte förra säsongen. I Lech har dom några bigjumps en quarter som är ok. Jag tror att Pipen är någolunda med, men den vet jag inte så mycket om eftersom jag är värdelös på pipe.

pipen i lech suger. Det är meckigt att behöva åka till Lech för att få åka lite park... :(
Faktum är att största anledningen till att min tredje säsong INTE blir i Anton som de andra två (utan i val d istället) är att dom inte har nån vettig park!!

Det som finns i st. anton är i princip två bigjump.. Nedaför RendlBeach iofs.. där alla goa brudar sitter och solar *nam nam nam*..

Men ärligt talat, dom har ingen park.

Tillbaka
Topp