L
LeoC
Guest
Snowboard Trailer
här är en trailer på våran film som kommer snart ut..
enjoii! =)
enjoii! =)
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
yeeah, båda två va riktigt sköna!LeoC sa:vill ni se mer gå in på
då är det lukas 12år spons av fl möter mig =)
vad heter låten?LeoC sa:vill ni se mer gå in på
nää de e inte han :P tror de e hans brosha danne och simon =)dann-e sa:yeeah, båda två va riktigt sköna!LeoC sa:vill ni se mer gå in på
Är det mille som säger nåt i stil me: "kolla hur söt han är!" i andra filmen? haha
joo de ska jag, har inte fått ihop så mycke klipp den här sesongen faktiskt.. typ inga hopp klipp alls! men nästa sesong ska jag försöka få ihop en sick part ;DAn-ton sa:nice åkt, ska inte du också vara med i andens skidfilm ?
Okej, vrf har det inte blivit mycket hopp för då ? (om man ska vara lite nyfiken :P)LeoC sa:joo de ska jag, har inte fått ihop så mycke klipp den här sesongen faktiskt.. typ inga hopp klipp alls! men nästa sesong ska jag försöka få ihop en sick part ;DAn-ton sa:nice åkt, ska inte du också vara med i andens skidfilm ?
haha jag vet inte.. har inte varit så mycke bra hopp här i sthlm och sen när jag har försökt filma de har de bara gått dåligt :SAn-ton sa:Okej, vrf har det inte blivit mycket hopp för då ? (om man ska vara lite nyfiken :P)LeoC sa:joo de ska jag, har inte fått ihop så mycke klipp den här sesongen faktiskt.. typ inga hopp klipp alls! men nästa sesong ska jag försöka få ihop en sick part ;DAn-ton sa:nice åkt, ska inte du också vara med i andens skidfilm ?
Hehe okej, får åka till kb lr nåt i helgen för att få ihop lite hopp, de ska ja ju bli bra väder :P ja vill se dig hoppa lite heheLeoC sa:haha jag vet inte.. har inte varit så mycke bra hopp här i sthlm och sen när jag har försökt filma de har de bara gått dåligt :SAn-ton sa:Okej, vrf har det inte blivit mycket hopp för då ? (om man ska vara lite nyfiken :P)LeoC sa:joo de ska jag, har inte fått ihop så mycke klipp den här sesongen faktiskt.. typ inga hopp klipp alls! men nästa sesong ska jag försöka få ihop en sick part ;D
haha okeyAn-ton sa:Hehe okej, får åka till kb lr nåt i helgen för att få ihop lite hopp, de ska ja ju bli bra väder :P ja vill se dig hoppa lite heheLeoC sa:haha jag vet inte.. har inte varit så mycke bra hopp här i sthlm och sen när jag har försökt filma de har de bara gått dåligt :SAn-ton sa:Okej, vrf har det inte blivit mycket hopp för då ? (om man ska vara lite nyfiken :P)
Haha okej :PLeoC sa:haha okeyAn-ton sa:Hehe okej, får åka till kb lr nåt i helgen för att få ihop lite hopp, de ska ja ju bli bra väder :P ja vill se dig hoppa lite heheLeoC sa:haha jag vet inte.. har inte varit så mycke bra hopp här i sthlm och sen när jag har försökt filma de har de bara gått dåligt :Sjag e bättre på rails :D men sätter 5or åt alla håll iaf sen 7or har jag problem med.. jag kan inte snurra så fort haha känns som jag behöver ett 20-25m hopp för att komma runt!
orka att jag precis lyssnade på den låtenLeoC sa:vill ni se mer gå in på
Shaun White e den mest neutrala åkaren som finns, han sätter allting skit cleant men han saknar stil! han är enformig och lite tjatig att kolla på eftersom han alltid kör samma grabs och rotationer.. de tycker jag iaf!CRILLZORSTYLE sa:Lite mer steeze som Shaun White plzPlZ
feeeel lee-hoe! det är visst mille som säger det. det var jag, mille o danne som stod bakom o prata. kanske simon också, kommer inte ihåg om det var före eller efter hans döds-crash.LeoC sa:nää de e inte han :P tror de e hans brosha danne och simon =)dann-e sa:yeeah, båda två va riktigt sköna!LeoC sa:vill ni se mer gå in på
Är det mille som säger nåt i stil me: "kolla hur söt han är!" i andra filmen? haha