T
thirty
Guest
Snowboard
Några some sunga på att börja åka ihop och kanske filma osv, skulle va nice =)
till nästa vinter har man bil så då e det bara atta åka överallt.
( I Dalarna )
/ sebban
till nästa vinter har man bil så då e det bara atta åka överallt.
( I Dalarna )
/ sebban
Senast ändrad: