victorsallander
Ny medlem
Snowboardåkare, protestera!
freeride sveriges största SKIDFORUM :O som sagt ni har ju tacky
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har inte sagt att du sagt ngt om mig. jag sa bara vad jag tyckte. och jag tar inte illa upp, men hajja att det är en skidsida, ingen snowboardsida. jag går inte in på ngt datorspelsforum o kräver att det ska postas massa tv-programs nyheter. varför inte? jo för att sidan är nischad efter datorspel, precis som freeride är nischad efter skidåkning. hörde du? SKIDÅKNING!!!SverigeTomten sa:För det första, inga glåpord tack. Jag kan inte komma ihåg att jag förolämpade dig.H-T sa:idiot.SverigeTomten sa:Snart är det X-games men vi har inte fått veta vilka snowboardåkare som ska med.
Ska Antti Autti tävla? Risto Mattila? Shaun White? Det vet jag inte.
står det ngnstans på freeride vilka som kommer tävla i x-games på skidsidan eller? du får väll för fan söka lite, häng på ngn annan sida om denna passar dig.
Och för det andra så visste jag redan vilka åkare som är med, men andra här i forumet kanske inte vet. Jag spelade lite dum helt enkelt, MEN jag absolut ingen idiot.
Och ja, denna sida (Freeride) passar mig alldeles utmärkt, jag har andra konton i andra sajter också. Men ärligt talat så tycker jag att freeride borde ha fler snowboardnyheter eftersom det finns många brädåkare i den här sajten.
Det enda jag bejär är att fler nyheter ploppar fram lite oftare.
Det är inte menat att förolämpa skidåkare, så jag vet inte ens varför ni tar illa upp.
Peace...
Freeride Välkommen, Skidor, Telemark, SNOWBOARD.H-T sa:har inte sagt att du sagt ngt om mig. jag sa bara vad jag tyckte. och jag tar inte illa upp, men hajja att det är en skidsida, ingen snowboardsida. jag går inte in på ngt datorspelsforum o kräver att det ska postas massa tv-programs nyheter. varför inte? jo för att sidan är nischad efter datorspel, precis som freeride är nischad efter skidåkning. hörde du? SKIDÅKNING!!!SverigeTomten sa:För det första, inga glåpord tack. Jag kan inte komma ihåg att jag förolämpade dig.H-T sa:idiot.
står det ngnstans på freeride vilka som kommer tävla i x-games på skidsidan eller? du får väll för fan söka lite, häng på ngn annan sida om denna passar dig.
Och för det andra så visste jag redan vilka åkare som är med, men andra här i forumet kanske inte vet. Jag spelade lite dum helt enkelt, MEN jag absolut ingen idiot.
Och ja, denna sida (Freeride) passar mig alldeles utmärkt, jag har andra konton i andra sajter också. Men ärligt talat så tycker jag att freeride borde ha fler snowboardnyheter eftersom det finns många brädåkare i den här sajten.
Det är inte menat att förolämpa skidåkare, så jag vet inte ens varför ni tar illa upp.
Peace...
men om du redan vet vilka som är med fattar jag fan inte vad du dillar om. skitbra att dra upp en sak som du ändå inte ens behöver. säg att freeride då skulle rapportera om vilka som är med i x-games i snowboard. då har du fått som du ville, men du visste det redan, så du vill du har mer, ngt som du inte redan visste. jävla logiskt tänkande mannen. DESSUTOM, du skriver ju att du inte vet vilka som är med? så nu när jag såg det fattar jag ännu mindre vad fan du dillar om. vakna upp ur dina utopiadrömmar och fatta grep om verkligheten. shit..
slutligen: jag har INGET emot snowboardåkare. jag tkr ni (i alla fall de som är bra) åker snyggare än skidåkare och om jag kunde skulle jag åka bräda. det är inget personligt mot att ni har en bräda istället för två, jag är inte rädd att ni ska sno "min" sida som skidåkare, men hajja att ni får hitta andra sidor. det finns hur många som helst. tacky är en, transworld snowboarding har också en bra. om inte dom duger: GOOGLE IS YOUR FRIEND.
Det e bra pinnpinn sa:.........
JAG finns HÄR... altså är detta en SNOWBOARDSITE
/PINN
(också)
Du har inte hört talas om att dela med sig? Bara för att han vet en sak ska han inte bry sig om andra då? Han vill ju något gott iom detta trådskapande inte att HAN å endast HAN ska få ut något av det. shit..H-T sa:har inte sagt att du sagt ngt om mig. jag sa bara vad jag tyckte. och jag tar inte illa upp, men hajja att det är en skidsida, ingen snowboardsida. jag går inte in på ngt datorspelsforum o kräver att det ska postas massa tv-programs nyheter. varför inte? jo för att sidan är nischad efter datorspel, precis som freeride är nischad efter skidåkning. hörde du? SKIDÅKNING!!!SverigeTomten sa:För det första, inga glåpord tack. Jag kan inte komma ihåg att jag förolämpade dig.H-T sa:idiot.
Peace...
men om du redan vet vilka som är med fattar jag fan inte vad du dillar om. skitbra att dra upp en sak som du ändå inte ens behöver. säg att freeride då skulle rapportera om vilka som är med i x-games i snowboard. då har du fått som du ville, men du visste det redan, så du vill du har mer, ngt som du inte redan visste. jävla logiskt tänkande mannen. DESSUTOM, du skriver ju att du inte vet vilka som är med? så nu när jag såg det fattar jag ännu mindre vad fan du dillar om. vakna upp ur dina utopiadrömmar och fatta grep om verkligheten. shit..
slutligen: jag har INGET emot snowboardåkare. jag tkr ni (i alla fall de som är bra) åker snyggare än skidåkare och om jag kunde skulle jag åka bräda. det är inget personligt mot att ni har en bräda istället för två, jag är inte rädd att ni ska sno "min" sida som skidåkare, men hajja att ni får hitta andra sidor. det finns hur många som helst. tacky är en, transworld snowboarding har också en bra. om inte dom duger: GOOGLE IS YOUR FRIEND.
Om vi nu är sån plåga och snor eran stil varför hänger ni här?Technique sa:håller helt klart med sverigetomten!
och varför är skidåkning så intressant när bräda finns? vill ni skidåkare vara som snowbardare så ställ er på en planka istället för att stjäla stilen.
=)
det händer aldrig för skidåkare är töntar.v-larsson sa:Om vi nu är sån plåga och snor eran stil varför hänger ni här?Technique sa:håller helt klart med sverigetomten!
och varför är skidåkning så intressant när bräda finns? vill ni skidåkare vara som snowbardare så ställ er på en planka istället för att stjäla stilen.
=)
Dessutom om en skidåkare skulle klicka sig in på tacky så skulle man blivit ratad som fan och fått en massa gliringar. Hur ofta hoppar någon här på dej utan anledning?
har du sett många skejtare med stora jackor i roliga mönster, goggles och mössa innanför hjälmen, feta byxor och bandanas hängande överallt? Kan lugnt säga att snowboardåkarna var först med det modet.a_L sa:Ni brädåkare säger att vi har snott "eran" stil.
MEN, vart har ni fått stilen ifrån om inte från skateboardåkarna?
Jag har inget emot snowboardåkare, jag älskar dom.
Är du efterbliven på riktigt eller leker du dum? Hoppas på det sista för din egen skull.a_L sa:jackor, byxor och bandanas har man sett flertalet skateboardåkare med. googles har väl ändå inte skateboard åkare?
så ni var först med bandanas, stora byxor, stora kläder och hip hop.
jaha, visst hörru.
krow sa:klart vettigaste inlägget hittils.
Så skidåkarna kom och snodde eran klädstil? Näääe snuttigull så dumma dom är dom bara tar våra grejer lixxåååm /cry buhuuuTechnique sa:Är du efterbliven på riktigt eller leker du dum? Hoppas på det sista för din egen skull.a_L sa:jackor, byxor och bandanas har man sett flertalet skateboardåkare med. googles har väl ändå inte skateboard åkare?
så ni var först med bandanas, stora byxor, stora kläder och hip hop.
jaha, visst hörru.
Jag har aldrig påstått att snowboardåkarna var först med hiphop. Det var hiphoparna som var först med så vitt jag vet.
Vem som var först med bandanas är nog svårt att fastställa men jag skulle gissa att någon piga på en bondgård långt ute på landet var först. Det fyllde nog ett syfte såsom att hålla håret borta från ansiktet. Vad vet jag?
Sen var inte heller skejtarna först med stora byxor/kläder. Jag tror att nån riktigt överviktig person var först med det, eller kanske en clown?
Det jag vill få fram är att skidåkarna stjäl det mesta från snowboardåkarna. Alla stjäl lite från andra stilar för att skapa sin egen, men skidåkarna tar allt.
Du har iaf de sämsta argument jag hört. Snyt dig för fan.
hoppas inte att du var serriös men de där var de äckligaste inlägget jag någonsin har läst...Technique sa:har du sett många skejtare med stora jackor i roliga mönster, goggles och mössa innanför hjälmen, feta byxor och bandanas hängande överallt? Kan lugnt säga att snowboardåkarna var först med det modet.a_L sa:Ni brädåkare säger att vi har snott "eran" stil.
MEN, vart har ni fått stilen ifrån om inte från skateboardåkarna?
Jag har inget emot snowboardåkare, jag älskar dom.