WhatsupWordYo
Ny medlem
Snowboardåkningen på väg att dö ut?
håller med, för några snowboardåkare these days :/ jävligt synd!! fast jag tror inte vi kommer dö ut
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi får hoppas vi snowboardåkare har evigt liv...heheWhatsupWordYo sa:håller med, för några snowboardåkare these days :/ jävligt synd!! fast jag tror inte vi kommer dö ut
nu är väl inte meningen att man ska försöka få skidåkningen att dö ut, jag tycker att de e chill att en del åker skidor å vissa snowboard, spec här på fr, så de inte blir så enformigt även om det är så i vissa lägen, men inte är snowboardåkningen påväg och dö ut, de enda intrycket jag skulle kunna få av det är att på fr så är det mer skid än snowboardåkare. men fr är ju en skidsajt.SverigeTomten sa:Utdöd sport kan jag ändå inte säga... snowboardåkningen befinner sig kanske som en svacka idag men antalet brädåkare ökar. Mina vänner åkte skidor tidigare men nu har jag lärt dem åka bräda (det finns en kvar att lära). Om alla brädåkare visar sina skidkompisar hur man åker bräda då kommer brädåkningen växa mycket mer.