Snowboardboots!!

jockhild

Ny medlem
Snowboardboots!!
Är det någon som har bra tips på ett par bra snowboarddojjor?
Vill helst inte lägga mer än runt 2000 bagare. Är medelduktig åkare som kör både park, backe, offpist. Vill inte ha för hårda skor.

Snowboardboots!!
Burton Freestyle funkar finfint de..

jag e burton-frälst, därav alla mina burton-svar på alla forum :)

själv kör jag med ett par sabbath 05 men de e ju dyrare ..

jag tycker att du skall lägga ned lite mer pengar på dina dojjer.. de e endå det som e viktigast i din utrustning..

efter 5 timmar i pisten eller vart du nu vill åka så e det jääävligt skönt med ett par dojjer som sitter super, dämpar super, känns super å har ett super-hälgrepp..

:)

Snowboardboots!!
jag är också lite hlavt burtonfreak. kollade på ett par riktigt schysta 32 idag, vet inte va dom heter men dom satt björnen i skogen i alla fall, kosta ca 2500...kan de kanske va värt i och för sig.

Snowboardboots!!
Tips:

Lägg ner mycket tid på att hitta ett par boots som passar dig.
Bara för att pinn tycker att Burton Freestyle är klockrena och din pimpiga polare kör med den senaste pro modellen så betyder inte det att dom passar dig.

Testa dom flesta, välj den bästa. (pratar vi tjejer eller boots? ha..ha..ha)
Gå ner till nån väl sorterad affär och prova ett gäng olika modeller. Gå sedan hem och sov på saken, den sko du drömmer om - den ska du ha...

peace

Snowboardboots!!
Försök hitta ett par bar fjolårs skor jag köpte nyligen ett oar Burton ion md -04 för 1600:- mycket sko för pengarna=)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp