Snowboardgrejjer?

Snowboardgrejjer?
Hej.
Var ute idag och kikade på alla reagrejjer som finns nu,stannade vid snowboard sakerna och tänkte,är fan inte för gammal för att lära mej sånt här. (44år) Och (impuls)köpte Burton Clash bräda,Burton Custom bindningar och Burton Moto boots.
Det blev nog Burton för det känns som ett gammalt och bra märke.
Är det skapliga nybörjar grejjer? För kunskapen på XXL kändes lite bristande och jag vet ingenting om snowboard:P

Snowboardgrejjer?
Om du inte åkt innan är det där bra så det räcker och blir över. Visst, det finns bättre grejer men det är saker inriktade till folk som vill göra väldigt specifika saker med sina grejer. Det du köpt är bra saker till bra pris.

Snowboardgrejjer?
Tack för svaret Kaskar :)
och Sexylubben, klart jag ska ut och ramla mej uppför liften och sedan likaså nerför pisten. Ska bara skruva fast bindningarna först. :P

Snowboardgrejjer?
Det blir nog alldeles utmärkt, men kolla speciellt att bootsen verkligen passar (de flesta köper för stora boots första gången (mig inräknat), och hur du ska sätta på bindningarna. :)

Snowboardgrejjer?
Kommer bli sjukt fint! Kolla bootsen som sagt!
Kör typ +15-20 grader på framfoten och -2 på bakfoten på bindningarna, bra grader i början.

Snowboardgrejjer?
Tack Thomsson. Bootsen jag köpte sitter tight och fint.Jag har ju åkt slalom i ca:35 år,så det är nästan så att jag köper ett 1/2 nummer för små pjäxor för att få bra respons.
Satt faktiskt nyss och funderade på vilka grader jag skulle använda på bindningarna. :-)
/Jörgen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp