Snowboardlackering?

Seger

Ny medlem
Snowboardlackering?
Tja!

Är det någon som vet var man kan kan lämna in sin bräda för omlackering? Eller vet någon om man kan göra det själv, och hur i så fall?

Mvh

Seke

Snowboardlackering?
Leta efter vanlig billackering om du bara vill ha en enkel lack, annars kanske såna som lackar hockey-masker och liknande kan hjälpa dig om du ska ha något motiv, det lär dock svida i plånboken.

Snowboardlackering?
Fick min hjälm målad av Dick Nystedt på Paint It. Kan verkligen rekomendera det, även om det kostade fläsk. Har tyvärr inte kvar hans tel nr, men prova nr-upplysningen. Har för mig att han bor i Småland. Han kan säkert fixa brädan. Min hjälm var lite repig, men han fixade det m spackel först o sedan trollade han m air-brushen.... H

Snowboardlackering?
Vad tror ni om att bara lacka brädan (fast i det här fallet är det skidor) i en färg då? Helvita skulle vara ganska stilrent.
Det borde väl gå att göra själv på nåt sätt?
Frågan är också vad som händer när skidorna böjs mycket, om lacken kan spricka på något sätt?

Snowboardlackering?
Babar!

Jag tänkte göra samma sak med min bräda som du tänkte göra med dina skidor.
Saken är den att jag tror att det är ganska lätta att måla brädan med en sprayfärg. Det klarar vem som helst.
Vad som blir svårt är väl att hitta en skyddslack eller liknande som skyddar brädan mot repor m.m.
Jag har snackat med en kompis som är målare och han skulle kolla runt lite vad för slags skydd som finns

//Seke

Tillbaka
Topp