Snowboardlärare sökes för gratis resa

Marcus1000

Ny medlem
Hej!

Jag är en 34 årig man i Göteborg som väldigt gärna vill lära mig grunderna i snowboard till att börja med för att kunna följa med på resor med kompisar senare. Tänkte i april åka till Sälen eller liknande 4-7 dagar för att lära mig. Om du blir min instruktör så står jag för samtliga dina kostnader (resa, mat, boende, liftkort mm). Det jag vill är då att du är med mig ett antal timmar om dan för att lära mig men naturligtvis inte hela tiden så du kan åka själv också.

Hör gärna av dig om du har några frågor.

Mvh Marcus

Tja Marcus, kul att du vill börja åka! Kanske jag ska lära dig? Vill du så hörs vi och pratas vid, vad har du för nummer? MVH Kalle

Hej Marcus,

Undrar hur det gick för dig?

Jag är i alla fall tillgänglig kommande vintern. Jag håller Sveriges högsta instruktörsutbildning och har 11 säsonger erfarenhet som professionell instruktör.

Vi kan nog komma på någon deal till vintern om du är fortfarande intresserad. Jag kommer vara i Sälen/Trysil men kan tänka mig någon annanstans vid intresse.

Lycka till

J

Senast ändrad:
Du lär dig själv på en vecka, helt utan instruktion. Snowboard är lätt att lära men svårare att utvecklas i, när man nått en viss nivå, jämfört med skidor.

The best thing with the internet is that it gives everyone access to express their opinions regardless of their knowledge or experience.

The internet is great.

:D

Hej.
Jag håller till nere i skåne (Ängelholm). Hjälper gärna dej gärna igång på tex Vallåsen en fredagkväll eller hel lördag tex i vinter, mot en flarra bra whisky ;)
Är 42 år och har lärt många polare att åka. Är inget proffs, men inte heller så dyr, eller långt bort haha.
Började själv när jag var 30 bast, så jag vet vad du går igenom :)
Finns på peter-igelhammar@hotmail.com

Klart du ska lära dej detta! :D

Tillbaka
Topp