M4lin Ny medlem 2007-02-16 Snowboardtävling i Rålis #1 Jag är bara lite nyfiken på om det är någon här som deltog i snowboardtävlingen som hölls i rålambshovsparken idag?? en hel del grymma åkare.
Jag är bara lite nyfiken på om det är någon här som deltog i snowboardtävlingen som hölls i rålambshovsparken idag?? en hel del grymma åkare.
yeah Ny medlem 2007-02-16 Snowboardtävling i Rålis #2 nej kom lite för sent men körde ändå och det var fett skönt! Senast ändrad: 2007-02-16
M4lin Ny medlem 2007-02-17 Snowboardtävling i Rålis #6 jaha men så skoj. va hade ni alla på er, vet säkert vilka ni e eftersom de typ knappt va folk där :P
lullees Ny medlem 2007-02-22 Snowboardtävling i Rålis #8 ere nån som vet om dom har satt upp bilder än? peace
lullees Ny medlem 2007-02-22 Snowboardtävling i Rålis #9 ja hadee massa frontline kläder på mig ja kom två:a men vem kom etta?
L Lindhee Ny medlem 2007-02-22 Snowboardtävling i Rålis #12 lullees sa: leo känner ja men känner du jens? Klicka för att se resterande... Aa!
aendrew Ny medlem 2007-03-13 Snowboardtävling i Rålis #16 leo https://www.freeride.se/member/view.php?id=68238 vann
ett_Hund Ny medlem 2007-04-12 Snowboardtävling i Rålis #18 eftersom personen som startade tråden skriver "idag" så kan man kanske anta att det är samma datum som sagda inlägg skrevs.
eftersom personen som startade tråden skriver "idag" så kan man kanske anta att det är samma datum som sagda inlägg skrevs.
R rasmusericson Aktiv medlem 2007-04-12 Snowboardtävling i Rålis #19 visste inte ens att de har vart en tävling :P har ni inge bilder från tävlingen ni kan l'ägga upp? vore skojjå kolla lite :D
visste inte ens att de har vart en tävling :P har ni inge bilder från tävlingen ni kan l'ägga upp? vore skojjå kolla lite :D